The news is by your side.

Advertisement

سندھ اور پنجاب میں بلدیاتی انتخابات کےدوسرے مرحلے میں 2روز باقی رہ گئے

لاہور :‌ سندھ اور پنجاب میں بلدیاتی انتخابات کے دوسرے مرحلےمیں دو روز باقی رہ گئے، سیاسی جماعتوں اور آزاد امیداروں کی سیاسی مہم میں تیزی آگئی۔

سندھ ا ورپنجاب میں بلدیاتی انتخابات کا دوسرا مرحلہ قریب سیاسی میدان میں گہما گہمی عروج پر ہے، بلدیاتی انتخابات کے دوسرے مرحلے میں پنجاب کے بارہ اور سندھ کے چودہ اضلاع شامل ہیں۔

سندھ میں پیپلز پارٹی اور فنکشنل لیگ کے امیدواران کے ساتھ آزاد امیدوار بھی انتخابی میدان میں سر گرم عمل ہیں جبکہ اندورن سندھ میں پاکستان تحریک انصاف بھی کامیابی کے لئے ہاتھ پیر مار رہی ہے تاہم سندھ میں اب تک پی ٹی آئی کی کامیابی کے امکانات واضح نہیں ہیں۔

سندھ میں الیکشن کمیشن نے سیکیورٹی وجوہات کی بناء پر سانگھڑ میں بلدیاتی انتخابات ملتوی کرنے کا اعلان کرتے ہوئے سندھ کے دوسرے کشیدہ ضلع بدین کی سیکیورٹی کو دوگنا کرنے کی ہدایت کردی ہے، یہ فیصلہ بلدیاتی انتخابات کے پہلے مرحلے میں خیرپور میں گیارہ افراد کی ہلاکت اور ممکنہ کشیدگی کے پیش نظر کیا گیا۔

سندھ کے شہری علاقوں خاص طور پر کراچی میں تحریک انصاف اور جماعت اسلامی کا اتحاد ایم کیو ایم کی سیاسی ساکھ میں دراڑ ڈالنے کی کوششوں کو موثر کرنے میں ریلیاں اور انتخابی اجتماعات کر رہا ہے۔

پنجاب میں مسلم لیگ ن اور پی ٹی آئی کے درمیان پہلے مرحلے کی نسبت دوسرے مرحلے میں سیاسی گرما گرمی میں کمی واقع ہوئی ہے، امکانات ظاہر کئے جا رہے ہیں کہ دوسرے مرحلے میں بلدیاتی انتخابات کے نتائج کوئی بھی ممکنہ تبدیلی لا سکتے ہیں ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں