The news is by your side.

Advertisement

کورونا وائرس پر حکومتی اقدامات مذاق نہیں، زندگی اورموت کامسئلہ ہے،گلوکار علی ظفر

کراچی :گلوکار علی ظفر نے شہریوں سے اپیل کی ہے کہ وہ گھروں سےباہرنہ نکلیں ، باہر نکلنے والے شہریوں کو کورونا وائرس ہوسکتا ہے ، حکومتی اقدامات مذاق نہیں زندگی اورموت کامسئلہ ہے۔

تفصیلات کے مطابق کوروناوائرس پراےآروائی نیوزکی آگاہی مہم جاری ہے ، فنکار بھی حالات کی سنگینی دیکھ کر عوام سے گھر میں رہنے کی اپیل کررہے ہیں۔

گلوکار علی ظفر نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ شہریوں سےاپیل کروں گاکہ وہ گھروں سےباہرنہ نکلیں، باہر نکلنے والے شہریوں کو کورونا وائرس ہوسکتا ہے اور ایک شہری سے کورونا دیگر لوگوں کو بھی ہوسکتا ہے۔

علی ظفر کا کہنا تھا سندھ ، پنجاب اوردیگرصوبوں کوسخت اقدامات کرنے چاہییں، حکومتی اقدامات مذاق نہیں زندگی اورموت کامسئلہ ہے،یہ مسئلہ صرف دوسروں کا نہیں اپنا بھی ہے، کسی کوبھی کوروناہوسکتاہے۔

مزید پڑھیں : کرونا وائرس کے خلاف جنگ، شوبز ستارے میدان میں‌ آگئے

اس سے قبل اداکارہ ریما خان، احسن خان، حمیرا ارشد، ماہرہ خان، عائزہ خان، مایا علی ظفر، عاصم اظہر اور علی سمیت دیگر شخصیات نے عوام سے احتیاطی تدابیر پر عمل کرنے کی اپیل کی تھی۔

گلوکار و اداکار علی ظفر اور فخر عالم نے حکومت سے فوری طور پر لاک ڈاؤن کرنے کی اپیل کی تھی۔

خیال رہے چاروں صوبوں کے وزرائے اعلیٰ اور دیگر حکومتی شخصیات بھی عوام سے اپیل کر رہے ہیں کہ وہ خود کو گھروں تک محدود کرلیں تاکہ وائرس سے محفوظ رہیں اور وبا کو پھیلنے سے روکا جاسکے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں