site
stats
کھیل

کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مینٹور ویوین رچرڈز وطن روانہ

لاہور : کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مینٹور اور لیجنڈ کرکٹر سرویوین رچرڈز پی ایس ایل کے فائنل میں شرکت کے بعد اپنے وطن روانہ ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ گلیڈی ایٹرز کے مینٹور سرویوین رچرڈ پی ایس ایل کے فائنل کے لئے لاہور آئے تھے، ان کی ٹیم فائنل تو نہ جیتی لیکن انہوں نے لاکھوں چاہنے والوں کا دل ضرور جیت لیا۔ ویوین رچرڈز نے لاہور میں گالف کھیلی اور پاکستان میں خوب انجوائے گیا۔

رچرڈز کا کہنا ہے کہ انہیں پاکستان میں کبھی سیکورٹی کا مسئلہ نہیں ہوا، وہ پہلے بھی پاکستان آ چکے ہیں اور آئندہ بھی آنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔


مزید پڑھیں : بہترین مہمان نوازی پرشکر گزار، غیر ملکی کھلاڑی وطن واپس روانہ


یاد رہے گذشتہ روز بھی پاکستان سپرلیگ سیزن ٹو کا فائنل میچ کھیلنے والے کچھ غیر ملکی کھلاڑی اورآفیشلز لاہور سے وطن روانہ ہوئے تھے، پاکستان سے روانہ ہونےوالےغیرملکی کھلاڑیوں میں پشاور زلمی کے ڈیوڈ میلان اور کرس جارڈن ، مارلن سیموئیل اور انعام الحق کے نام شامل تھے۔

خیال رہے کہ لاہور آمد پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پرویسٹ انڈیز کے عظیم کرکٹراور کوئٹہ گلیڈی ایٹرزکےہیڈکوچ سر ویوین رچرڈ نے اپنے پیغام میں کہا کہ ’ایک طویل عرصے کے بعد میں لاہور آیا ہوں، یہاں پرسیکورٹی کے کوئی مسائل نہیں ہیں۔

سر ویوین رچرڈ نے اپنی ایک اور ٹویٹ میں کہا کہ ’پاکستان کے ساتھ ان کی بہت سی اچھی یادیں وابستہ ہیں اورانہوں نے کہا کہ میں بہت خوش ہوں کہ اس سرزمین پرکرکٹ دوبارہ لوٹ آئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top