site
stats
عالمی خبریں

فوربز کی 30 برس سے کم عمر کامیاب ترین نوجوانوں کی فہرست میں 6 پاکستانی نمایاں

لندن : فوربز کی جانب سے دنیا کے تیس برس سے کم عمر کے کامیاب ترین افراد کی فہرست میں 6 پاکستانی بھی نمایاں جگہ بنانے میں کامیاب ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی نوجوانوں میں ٹیلنٹ کی کوئی کمی نہیں ہے، برطانوی جریدے فوربز کی جانب سے دنیا کے تیس برس سے کم عمر کے کامیاب ترین افراد کی فہرست شائع کی ہے، جنہوں نے اپنے اپنے شعبے میں خوب کامیابی سمیٹی۔

فوربز کی انڈر 30 فہرست میں 6 پاکستانی نژاد امریکی بھی نمایاں ہیں، جن میں سارا احمد، زید انعام، خضر حیات اور رضا منیر شامل ہیں۔

برطانوی جریدہ ہر سال دنیا بھر سے 600 افراد کا انتخاب کرتا ہے، جنہوں نے 20 منتخب شعبوں میں حیرت انگیز کامیابیاں حاصل کی ہوں۔ ان شعبوں میں آرٹ اور اسٹائل، تعلیم، گیمز، فوڈ، انٹرپرائز ٹکنالوجی اور میڈیا شامل ہیں۔

خضر حیات

پاکستانی نژاد امریکی خضر حیات ایک ڈیٹا آٹومیشن کمپنی کے شریک بانی ہیں، جو سپلائی چین میں ہونے والے نقصان کا اندازہ لگا کر اس سلسلے میں درپیش مشکلات کو دور کرنے کیلئے تجاویز فراہم کرتی ہے۔

خضر حیات ٹیچ پاکستان کے نام سے ایک این جی او کے صدر بھی ہیں، جو پاکستان کے دیہی علاقوں میں تعلیمی نظام کو بہتر بنانے اورعام کرنے کیلئے کوشاں ہے۔

سارا احمد

سارا احمد وارپ + ویفٹ نامی کمپنی کی بانی ہیں، ان کی کمپنی کا ایک پریمیم ڈینم برانڈ ہے، جس میں اس کے اعلیٰ معیار اور مکمل طور پر فٹ ہونے والے سائز کی ضمانت دی جاتی ہے۔

سارا احمد برانڈ متعارف کرانے کے بعد ایک سال سے بھی کم عرصے میں 25 لاکھ ڈالر کما چکی ہیں۔

فوربز نے سارا احمد کو ری ٹیل اور ای۔ کامرس کی صنعتوں میں نمایاں کامیابیوں کے حوالے سے منتخب کیا ہے۔

زید انعام

زید انعام نے اسٹین فورڈ یونیورسٹی سے پی ایچ ڈی کرتے ہوئے پڑھائی کو خیرآباد کہہ دیا اور کرسٹا نامی کمپنی کی بنیاد رکھی، جو کسمٹر سروس کو مصنوعی ذہانت کے ذریعے بہتر بنانے ں خدمات فراہم کرتی ہے، زید انعام کمپنی کے چیف آپریٹنگ افسر ہیں۔

فوربز کی فہرست میں اینٹرپرائز ٹیکنالوجی کے شعبے میں زید انعام کا نام نمایاں ہے۔

رضا منیر

رضا منیر کریڈٹ کلائمب کمپنی کے شریک بانی ہے ، یہ کمپنی طلبا کو مختلف اسکولوں میں داخلے کیلئے نہایت آسان شرائط پر قرضے جاری کرتی ہے۔

رضا منیر نے زینڈر رفائیل، امیت سنہا اور وشال گارگ کے ساتھ ملکر یہ کمپنی بنائی اور تعلیمی قرضوں سے نمٹنے کیلئے ایک قابل عمل طریقہ کار وضع کیا، جو طلبا کیلئے روباٹکس اور نرسنگ جیسے ہنر پر مبنی تعلیم کی حوصلہ افزائی کرتی ہے۔

رضا منیر کا تعلیم کے شعبے میں انتخاب کیا گیا ہے۔

عباس حیدر

عباس حیدر عباس حیدر ایسپیٹو نامی کمپنی کے شریک چیئرمین ہیں ، کمپنی لباس کو آرام دہ اور پرسکون، پائیدار بنانے میں خدمات فراہم کرتی ہے۔

عباس حیدر کو مینوفیکچررز اور صنعت کے شعبے میں فوربس کی فہرست میں شامل کیا گیا ہے۔

اینا خان 

اینا خان نے فروری 2012 میں بسمیمر وینچر میں شراکت داری کی، اب تک فنانسنگ میں 141 ڈالر ملین سے زائد اضافہ ہوا، اینا کو ورلڈ اقتصادی فورم اور ہارورڈ بزنس اسکول کے ذریعہ ایک راک سینٹر فیلو کی جانب سے “گلوبل شاپر” کا نام دیا گیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top