The news is by your side.

Advertisement

کابل : چھ طالبان قیدیوں کو پھانسی دے دی گئی

کابل : حکومت نے اتوار کے روزسزائے موت کے چھ افغان طالبان قیدیوں کوپھانسی دے دی، 2014 میں اقتدار میں آنے کے بعد پہلے دور میں افغان صدراشرف غنی کی جانب سےسزائے موت کی توثیق کی گئی۔

تفصیلات کے مطابق صدارتی محل نے بیان میں کہا کہ کہ افغان ٓائین کے مطابق صدراشرف غنی نے چھ دہشتگردوں کی سزائے موت پر عمل درٓامد کرنے کی منظوری دی،دہشتگردوں کوعوام اورحکومت کے خلاف سنگین جرائم میں ملوث ہونے پر پھانسی دی گئی.

اشرف غنی نے گزشتہ ماہ طالبان کے خلاف سخت فوجی کاروائی کا عزم ظاہر کیا تھا اورسزا یافتہ عسکریت پسندوں کی سزائے موت سمیت قانونی سزاؤں، کو نافذ کرنے کا وعدہ کیاتھا۔

افغان صدر اشرف غنی کی جانب سے دیا گیا سخت بیان کابل میں افغان طالبان کی جانب سے کئے جانے والے حملے کا ردعمل تھا،سیکورٹی سروز کے دفترپرحملےمیں 64 افراد جان کی بازی ہار گئے تھے، یہ حملہ 2001 کے بعد سے کابل میں ہونے والے حملوں میں سب سے بڑا حملہ تھا۔
یاد رہےاشرف غنی نے اپنے بیان کے بعد طالبان کو سنگین نتائج کی دھمکی دی تھی۔

طالبان کی جانب سے اپنی ویب سائٹ پرگذشتہ ماہ ایک بیان مہں کہا گیا تھا کہ اگر دشمن کابل پھانسیوں کا سلسلہ جاری رکھتا ہے تو افغان طالبان مظلوم قوم کے دفاع کے لئے اپنی پوری طاقت کے ساتھ جواب دیں گے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں