The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ کا پولینڈ میں جدید ترین میزائل ڈیفنس سسٹم نصب کرنے کا بڑا اعلان

وارسا: برطانیہ نے پولینڈ میں جدید ترین میزائل ڈیفنس سسٹم نصب کرنے کا بڑا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی وزیر دفاع بین ویلیس نے کہا ہے کہ برطانیہ پولینڈ میں اسکائی سیبر میزائل ڈیفنس سسٹم نصب کرے گا۔

وزیر دفاع نے جمعرات کو وارسا کے دورے کے موقع پر کہا برطانیہ اپنا اسکائی سیبر میزائل سسٹم پولینڈ میں اس لیے نصب کر رہا ہے، کیوں کہ یوکرین پر روس کے حملے کے پیش نظر نیٹو اپنے مشرقی حصے کی حفاظت کو بہتر بنانا چاہتا ہے۔

برطانیہ اس میزائل دفاعی نظام کے سلسلے میں پہلے کہ چکا ہے کہ یہ نظام آواز کی رفتار سے سفر کرنے والی ٹینس گیند کے سائز کی چیز کو بھی ٹھیک نشانہ بنانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

بین ویلیس نے نیوز کانفرنس میں بتایا کہ ہم درمیانے فاصلے تک مار کرنے والے اینٹی ایئر میزائل سسٹم ‘اسکائی سیبر’ کو ایک سو اہل کاروں کے ساتھ پولینڈ میں نصب کرنے جا رہے ہیں، تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ ہم پولینڈ کے شانہ بشانہ کھڑے ہیں، اور روس کی طرف سے کسی بھی جارحیت سے اس کی فضائی حدود کی حفاظت کر سکیں۔

مغرب کا غلبہ خطرے میں پڑ گیا، روسی صدر کا بڑا اعلان

پولینڈ کے دارالحکومت کے دورے کے دوران سیکریٹری دفاع نے کہا نیٹو اور برطانیہ کے ایک بہت پرانے اتحادی کے طور پر برطانیہ پولینڈ کے ساتھ کھڑا ہے، اس جنگ کے نتیجے کا زیادہ تر بوجھ پولینڈ اٹھا رہا ہے، اور وہ روس کی طرف سے خطرات کا مقابلہ کرنے کے لیے بہادری کے ساتھ کھڑا ہے۔

برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن کے ترجمان نے اس بارے میں کہا ہے کہ یہ میزائل سسٹم پولینڈ کی حکومت کی درخواست پر بھجوایا جا رہا ہے اور یہ ہر وقت برطانوی افواج کے کنٹرول میں رہے گا۔ ترجمان نے کہا یہ خالصتاً دفاعی صلاحیت ہے، جو ہم پولینڈ کو دو طرفہ بنیادوں پر فراہم کر رہے ہیں۔

ایٹم بم گرانے والا امریکا ہمیں نہ سکھائے، پیوٹن بہت عقل مند اور تعلیم یافتہ عالمی شخصیت ہیں: روس

برطانیہ کی جانب سے یہ فیصلہ یوکرین کے شہر یاوریف میں ایک فوجی اڈے پر روسی میزائلوں کے حملے کے بعد آیا ہے، جو پولینڈ کی سرحد سے چند ہی میل دور ہے۔ واضح رہے کہ یوکرین سے فرار ہونے والے 30 لاکھ سے زائد پناہ گزینوں میں سے تقریباً 2 ملین پولینڈ پہنچ چکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں