The news is by your side.

Advertisement

کرونا وائرس کو ’شکست‘ دینے کا آسان طریقہ ماہرین نے بتادیا

نیویارک: امریکی محکمہ صحت کے ماہرین کا کہنا ہے کہ پرسکون نیند لے کر کرونا وائرس کو شکست دی جاسکتی ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکی محکمہ صحت کے ماہرین کا کہنا ہے کہ پرسکون نیند ہمارے مدافعتی نظام کے لیے ضروری ہے اور مضبوط مدافعتی نظام کرونا وائرس کے خلاف لڑنے کے لیے ناگزیر ہے، پرسکون نیند ہمیں کرونا وائرس سے لڑںے کی طاقت دے سکتی ہے۔

امریکی سائنسدانوں کا کہنا ہے کہ مدافعتی نظام ہمارے جسم کا دفاعی سسٹم ہے جو حفاظت کی کئی تہیں فراہم کرتا ہے، اس کی پہلی تہہ ہماری جلد ہے جو انتہائی مضبوطی سے بنے ہوئے خلیوں سے بنی ہے اور وائرس اور بیکٹیریا کو جسم میں داخل ہونے سے روکتی ہے۔

مزید پڑھیں: کون سا پھل کورونا وائرس سے بچاؤ کیلئے مفید ہے؟ ماہر صحت نے بتا دیا

ماہرین کے مطابق ایک تہہ پھیپھڑوں کے اندر ہے جو باریک بالوں کی شکل میں ہوتی ہے اور پھیپھڑوں میں داخل ہونے کی کوشش کرنے والے وائرس اور بیکٹیریا کو باہر دھکیل کر سانس کے اوپری راستے کی طرف پھینکتی ہے جہاں سے یہ وائرس اور بیکٹیریا معدے میں چلے جاتے ہیں اور وہاں معدے کے کئی قسم کے تیزاب ان کا خاتمہ کردیتے ہیں۔

امریکی محکمہ صحت کے ماہرین کا کہنا ہے یہ تمام تہیں پرسکون نیند سے بہت مضبوط ہوتی ہیں اور ان کی کارکردگی میں اضافہ ہوتا ہے، چنانچہ وبا کے ان دنوں میں پرسکون نیند لینا کرونا وائرس سے بچنے کے لیے انتہائی مفید ثابت ہوسکتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں