The news is by your side.

Advertisement

اسنیپ چیٹ نے ٹرمپ کو بڑا دھچکا دے دیا

واشنگٹن: سماجی رابطے کی موبائل ایپلیکیشن ’اسنیپ چیٹ‘ نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی ایپلیکیشن پر تشہیر روک دی، اب ٹرمپ کا مواد اسنیپ چیٹ کے ’ڈسکور‘ فیچر پر نمایاں نہیں ہوگا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق امریکی صدر کی جانب سے نسلی فسادات کو بڑھاوا دینے اور نسل پرستی کے حق میں بولنے کی پاداش میں اسنیپ چیٹ نے مذکورہ اہم اقدام اٹھایا۔

رپورٹ کے مطابق ٹرمپ نے حالیہ دنوں سوشل میڈیا پر سیاہ فاموں کی جانب سے احتجاج اور ملک میں پنپتی نسلی فسادات سے متعلق نہ مناسب بیانات جاری کیے جس پر اسنیپ چیٹ نے ایکشن لیا۔

کمپنی ترجمان کا کہنا ہے کہ ہم اسنیپ چیٹ کے ذریعے ایسے مواد کی تشہیر نہیں کریں گے جو لوگوں کو نسلی فسادات اور ناانصافی کی طرف مائل کرے، ٹرمپ کے کوئی بیانات اب ’ڈسکور‘ پلیٹ فارم پر نمایاں نہیں ہورہے۔

انہوں نے وضاحت کی کہ صرف ٹرمپ کے مواد کو ڈسکور سے ہٹایا گیا ہے تاہم ان کا اکاؤنٹ بلاک نہیں کیا گیا۔

خیال رہے کہ اسنیپ چیٹ پر اکاؤنٹ ہونے کی صورت میں ڈسکور فیچر اہم سیاسی، سماجی اور فنکاروں سمیت دیگر شعبوں سے تعلق رکھنے والے مشہور افراد کے مواد ازخود نمایاں کرتا ہے۔

تاہم اب جو لوگ ٹرمپ کے بیانات یا دیگر اقدامات سے متعلق جاننا چاہتے ہیں تو انہیں خصوصی طور پر ’فور یو‘ فیچر پر امریکی صدر کا اکاؤنٹ سرچ کرنا ہوگا بصورت دیگر کوئی بھی مواد ڈسکور پر واضح نہیں ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں