The news is by your side.

Advertisement

چھینے گئے موبائل فون افغانستان اور بنگلادیش میں فروخت ہونے کا انکشاف

کراچی: شہر قائد سے چھینے گئے موبائل فون افغانستان اور بنگلادیش میں فروخت ہونے کا انکشاف ہوا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پولیس نے کراچی کے علاقے ملیر سے موبائل فون اسمگلنگ اور اسٹریٹ کرائم میں ملوث منظم گروہ کو گرفتار کیا ہے، یہ کارروائی پولیس نے خفیہ اطلاعات پرگلشن حدید کے قریب کی تھی۔

گرفتار ملزمان کے شہر کے مختلف اسٹریٹ کرمنل گروہوں سے رابطے تھے، گرفتار ملزمان کی نشان دہی پر شہر کے مختلف علاقوں سے 70 سے زائد قیمتی اسمارٹ فونز برآمد کیے گئے، پولیس نے آئی ایم ای آئی نمبر تبدیل کرنے والی ڈیوائس سمیت لیپ ٹاپ، سافٹ ویئر یو ایس بیز بھی تحویل میں لے لیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ گروہ کے ماسٹر مائنڈ حسن عبداللہ کے ہاتھ آنے کے بعد اس کی نشان دہی پر گروہ کے دیگر 4 ملزمان کو بھی گرفتار کیا گیا، ماسٹر مائنڈ ملزم عبداللہ چھینے گئے موبائل فون کا آئی ایم ای آئی نمبر تبدیل کرنے کا ماہر ہے۔

گروہ کا سرغنہ جہانگیر بدر تبدیل کیے گئے نمبرز والے فونز نیٹ ورک کے ذریعے بنگلا دیش اور افغانستان بھجواتا تھا، ملزم انٹرنیٹ پر خریداروں سے رابطے کرتا اور موبوئل فون مہارت کے ساتھ بیرون ملک بھجواتا تھا، گرفتار ملزم جہانگیر بدر نے تین سالوں سے کراچی میں موبائل فون چھننے کا انکشاف کیا۔

ادھر ایک کارروائی میں ماڈل پولیس اسٹیشن فیروز آباد نے طارق روڈ سے مارکیٹ سے سامان چوری کرنے والے ایک منظم گروہ کے 2 کارندےگرفتار کر لیے ہیں، پولیس کا کہنا ہے کہ ملزمان مارکیٹوں سے بڑی تعداد میں سامان چوری کرتے تھے، یہ پہلے بھی گرفتار ہو کر جیل جا چکے ہیں، ملزمان کو سی سی ٹی وی کیمروں کی مدد سے گرفتار کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں