The news is by your side.

اسپین کی پارلیمنٹ میں اچانک اراکین کی دوڑیں لگ گئیں، مضحکہ خیز ویڈیو وائرل

سیوائل : اسپین کی ایوان میں جاری معمول کے اجلاس کے دوران چوہے نے کھلبلی مچا دی اراکین موٹے تازے چوہے کو دیکھ کر وقتی طور پرخوف زدہ ہوگئے جس سے بھگدڑ مچ گئی۔

اس سارے واقعے کی ویڈیو سوشل میڈیا پر آتے ہی وائرل ہوگئی جس پر صارفین نے کمنٹس میں اپنے تاثرات کا اظہار کیا، ایوان کی اسپیکر کی نظر جن اچانک چوہے پر پڑی تو وہ بے اختیار ہنس دیں اور شور بھی مچا دیا جس سے دیگر اراکین بھی سٹپٹا گئے۔

جس کے بعد وہاں موجود اراکین اپنی نشستوں سے کود کر بھاگے جس سے کچھ لڑکھڑا کر گرتے گرتے بچے۔ اس ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک چوہا اندلس کی پارلیمنٹ میں گھس آیا یہ عمارت اسپین کے شہر سیوائل میں واقع ہے۔

یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب سابق علاقائی صدر سوزانا ڈائز کو سینٹر منتخب کرنے کے فیصلے کا جائزہ لیا جارہا تھا۔ تاہم اس موقع پر کارروائی روک دی گئی کیونکہ ایک چوہا پارلیمنٹ میں گھس آیا تھا۔

چوہا اس طرح غیرمتوقع انداز میں گھس آنے سے وہاں ایک ہنگامہ برپا ہوگیا۔ ویڈیو سوشل میڈیا پر "رائٹرز” نے شیئر کی ہے جہاں پارلیمنٹ کی علاقائی اسپیکر مارٹا بوسکے وہ پہلی شخصیت تھیں جنھوں نے چوہے کو دیکھا۔

وہ جب ڈائس پر تقریر کررہی تھیں کہ مائیکرو فون پر ان کے چیخنے کی آواز آئی اور انھوں نے ایک دھچکے کی سی کیفیت میں اپنے منہ پر ہاتھ رکھ لیا۔

جبکہ دیگر نے گھنٹی بجادی۔ متعدد ارکان اپنی نشستوں پر کھڑے ہوکر اس بڑے چوہے کو دیکھنے لگے، ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ چند ممبران تو اپنی سیٹوں سے چھلانگ مار نکل کر بھاگنے لگے اور دیگر چوہے کو دیکھتے رہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں