The news is by your side.

Advertisement

مچھلیوں کے ساتھ چہل قدمی، یوٹیوبر نے کمال کردیا

آپ نے اکثر والدین کو اپنے نوزائیدہ بچوں کو پارک میں یا سڑکوں پر پرام میں چہل قدمی کرتے دیکھا ہوگا، آپ نے ایسے لوگ بھی دیکھے ہوں گے جو کتے یا بلیوں جیسے پالتو جانور پالتے ہیں کہ وہ پارک میں سیر کے لیے نکل جاتے ہیں۔

لیکن کیا آپ نے کبھی کسی کو مچھلی پر چلتے ہوئے دیکھا ہے؟ یہ سن کر آپ دنگ رہ جائیں گے لیکن حال ہی میں ایک نوجوان نے مچھلیوں کی سیر کے لیے فش ٹینک بناڈالا ہے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق تائیوان کے شہر تائی پے میں لوگوں نے چند روز قبل دعویٰ کیا تھا کہ انہوں نے پارک میں ایک شخص کو دیکھا ہے جو مچھلی کے ٹینک میں مچھلیاں پکڑتا ہے لوگوں نے دعویٰ کیا کہ وہ مچھلی کو ایک گاڑی میں لے کر چلتا ہے جو گھومنے پھرنے والے کے لیے پرام کی طرح دکھائی دیتی ہے۔

جب اس شخص کی تصاویر وائرل ہونے لگیں تو انکشاف ہوا کہ وہ دراصل ایک یو ٹیوبر ہے، جس کا نام ہوانگ ژیاوجی ہے، جسے عرف عام جیری کے نام سے جانا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دو اژدہوں کے ساتھ ڈانس کرتے ہوئے خوفناک ویڈیو وائرل

اپنے یوٹیوب چینل پر ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے یوٹیوبر نے بتایا کہ مچھلیوں کے لیے ایسا گھر بنانا بہت مشکل تھا جس میں اسے باہر سیر کے لیے لے جایا جا سکے، آخر کار وہ اپنے تجربے میں کامیاب ہوا۔

اس شخص نے مچھلی کے ٹینک کو بیٹری سے منسلک کررکھا ہے جس کی مدد سے ٹینک میں فلٹریشن سسٹم، آکسیجن کے لیے ایئر پمپ اور لائٹنگ کا نظام بھی نصب ہے تاکہ لوگ رات کو مچھلیوں کو باہر لے جائیں تو انہیں دیکھ سکیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں