The news is by your side.

Advertisement

گوٹابایا راجاپکسے سری لنکا کے نئے صدر منتخب، پاکستان کی مبارکباد

کولمبو: سری لنکا کے سابق وزیر دفاع گوٹابایا راجاپکسے نے صدارتی انتخابات میں کامیابی حاصل کرلی، گوٹابایا راجاپکسے نئے صدر منتخب ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق گوٹابایا راجاپکسے کی صدارتی انتخابات میں کامیابی پر پاکستان نے بھی مبارکباد پیش کی، نومنتخب صدر سابق صدر مہندا راجا پاکسے کے بھائی ہیں، انہیں انتخابات میں یونائیٹڈ نیشنل پارٹی کے ساجتھ پریماداسا نے ٹف ٹائم دیا۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کے مطابق صدارتی انتخابات کے لیے پورے سری لنکا میں سکیورٹی کے خصوصی انتظامات کیے گئے، گوٹابایا راجاپکسے کو انتخابات میں 54 فیصد ووٹ پڑے ہیں۔

البتہ سرکاری سطح پر گوٹابایا راجا پکسے کی جیت کا اعلان تاحال نہیں کیا گیا ہے لیکن گوٹابایا راجا پکسے کے ترجمان نے انتخابات میں جیت کا اعلان کر دیا ہے، جبکہ پاکستان نے بھی ان کی جیت پر مبارکباد دی۔

ترجمان دفترخارجہ کا کہنا تھا امید ہے نومنتخب صدر راجاپکسے کی قیادت میں سری لنکا ترقی کرے گا، پاکستانی حکومت نئی سری لنکن قیادت کے ساتھ کام کرنے کے لیے پرعزم ہے، امید ہے نومنتخب صدر کی قیادت میں سری لنکا خوشحالی کا سفر جاری رکھے گا۔

پاکستان سری لنکن حکومت کو منصفانہ انتخابات پر مبارکباد دیتا ہے، پاکستان سری لنکا سے تعلقات مزید مضبوط بنانے کے لیے پرامید ہے، پاکستان کا سری لنکا کے ساتھ دوطرفہ تعلقات کو نئی بلندیوں پر لے جانے کا عزم رکھتا ہے۔

سری لنکا میں صدارتی انتخابات، مسلم ووٹرز کی بسوں پر فائرنگ

یاد رہے کہ گزشتہ روز سری لنکا میں صدارتی انتخابات کے لیے ووٹنگ کے دوران ملک کے شمال مغربی علاقے میں مسلم ووٹرز کی بسوں پر اندھا دھند فائرنگ کا بھی واقعہ پیش آیا تھا۔ یہ واقعہ اس وقت پیش آیا جب سری لنکا میں اقلیتی مسلم ووٹرز سو سے زائد بسوں کے ایک کانوائے کی صورت میں قریبی قصبے میں ووٹ ڈالنے جا رہے تھے۔ مسلح افراد نے سڑک پر ٹائر جلا کر راستہ بند کر دیا تھا۔ کانوائے پہنچنے پر مسلح افراد نے اندھا دھند فائرنگ شروع کر دی جس سے دو بسیں متاثر ہوئیں، بسوں پر پتھراؤ بھی کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں