برطانیہ میں چاقو زنی کی واردات ایک اور گلوکار ہلاک knifed-to-death
The news is by your side.

Advertisement

برطانیہ میں چاقو زنی کی واردات ایک اور گلوکار ہلاک

لندن : برطانیہ میں موسکو17 میوزیکل گروپ کے ایک اور گلوکار کو تشدد کے بعد اسی مقام پر چاقو کے وار کرکے قتل کردیا گیا جہاں، اس کے دوست کو موت کے گھاٹ اتارا گیا تھا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے دارالحکومت لندن میں بدھ کے روز ایک اور گلوکار کو تشدد کے بعد وارہیم اسٹریٹ پر قتل کردیا گیا جہاں ایک ماہ قبل مقتول کے دوست کو قتل کیا گیا تھا۔

برطانوی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ لندن کے مذکورہ علاقے میں گذشتہ روز تین افراد شدید زخمی حالت میں ملے تھے جن میں 23 سالہ ریپر جس کی شناخت صادیقی کے نام سے ہوئی تھی، جو کچھ دیر بعد زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے موقع پر ہی ہلاک ہوگیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا تھا کہ رواں برس مئی میں اسی مقام پر صادیقی کے دوست 17 سالہ ریحیم بارٹن کو بھی تشدد کے بعد چاقو کے وار کرکے قتل کیا گیا تھا۔

میٹرو پولیٹن پولیس کا کہنا ہے کہ اہلکاروں نے قتل کے شبے میں دو مشتبہ افراد کو جائے حادثہ سے گرفتار کرکے تفتیش کے لیے نامعلوم مقام پر منتقل کردیا ہے۔

برطانوی پولیس کے مطابق دونوں مقتولین کا تعلق موسکو 17 میوزک گروپ سے تھا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ پرتشدد واقعے میں زخمی ہونے والے دیگر دو زخمی اسپتال میں زیر علاج ہیں، جن کی حالت تاحال تشویش ناک ہے۔

ایک رپورٹ کے مطابق برطانیہ کے دارالحکومت لندن نے جرائم کی شرح میں امریکی شہر نیویارک کو بھی پیچھے چھوڑ دیا ہے، برطانوی میڈیا کے مطابق نوجوان گینگ کلچر کا شکار ہورہے ہیں جس کے باعث لندن میں رواں سال چاقو زنی کی وارداتوں میں اب تک 50 سے زائد افراد قتل ہوچکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں