The news is by your side.

Advertisement

اسٹنگرے فش جو گدگدی کرنے پر انسانوں کی طرح ہنستی ہے، ویڈیو دیکھیے

آپ نے سوشل میڈیا یا یو ٹیوب پر سمندری جانوروں سے متعلق تو بہت سی ویڈیوز دیکھی ہوں گی جن میں عجیب الخلقت مچھلیوں یا دیگر آبی حیات کو دکھایا جاتا ہے۔

ایک ایسی ہی ویڈیو ٹک ٹاک پر بھی وائرل ہورہی ہے جس میں  پتنگ نما اسٹنگرے فش  نامی ایک مچھلی کو دکھا گیا ہے، جو شکاری کے جال میں پھنس گئی تھی، ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ شکاری اس مچھلی کو پکڑ کر اسے پلٹ دیتا ہے۔

Difference between Manta Ray and Stingray | Difference Between

ویڈیو کی خاص بات یہ ہے کہ جب شکاری اس کے  پیٹ اور گلے کے حصے پر گدگدی کرتا ہے تو وہ مچھلی انسانوں کی طرح ردعمل کرتی ہے اور اس کے چہرے پر کھلکھلاتی ہوئی ہنسی  آجاتی ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی ویڈیو کو لاکھوں لوگوں نے دیکھا اور ہزاروں نے شیئر بھی کیا، ایک طرف ویڈیو کو بہت پسند کیا جا رہا ہے تو دوسری جانب شکاری کی اس حرکت پر صارفین اپنے غم و غصے کا بھی اظہار کررہے ہیں۔

The Remarkable Ray of Dublin's Ringsend | Environment & Society Portal

اس ویڈیو میں 47 ملین سے زیادہ لائیکس تو ہیں لیکن اس نے واضح طور پر صارفین کو دو حصوں میں تقسیم کردیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ کشتی پر اس شخص کی جانب سے کیا جانے والا گدگدی کرنے کا یہ عمل بے زبان جانوروں پر ظلم کے مترادف ہے جس کی حمایت نہیں کی جاسکتی۔

Types of Rays: A Quick Guide

ایک صارف نے کہا کہ دیکھو کہ وہ کتنی خوش ہے اگر آپ کا دن پوری طرح سے بور گزر رہا ہے تو اس ویڈیو کو دیکھیں آپ کو خوشگوار حیرت ہوگی اور اداسی دور ہوجائے گی۔

ایک اور کمنٹ میں لکھا گیا کہ محض ٹک ٹاک بنانے کیلئے آپ اس مچھلی کو تکلیف دے رہے ہیں جس سے اس کا دم گھٹ رہا ہے، مجھے امید ہے کہ آپ اسے جلد از جلد پانی میں واپس ڈال دیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں