کراچی میں ملکی تاریخ کا پہلا دیتھرم پیس میکر کا کامیاب آپریشن، مریض کو نئی زندگی مل گئی -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں ملکی تاریخ کا پہلا دیتھرم پیس میکر کا کامیاب آپریشن، مریض کو نئی زندگی مل گئی

کراچی : ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ دیتھرم پیس میکر کا کامیاب آپریشن کیا گیا، آٹھ ماہ سے وینٹی لیٹر پر رہنے والے مریض کو نئی زندگی مل گئی۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے مقامی اسپتال میں پاکستان کی تاریخ میں پہلا دیتھرم کا کامیاب آپریشن کیا گیا ہے، ٹرائیمک جنرل اسپتال میں کیا جانے والا یہ اپنی نوعیت کا پہلا آپریشن ہے، جس میں مریض کے پھیپڑوں میں پیس میکر لگایا گیا ہے۔

ستائیس سالہ مریض ڈاکٹر دانیال علی آٹھ ماہ سے وینٹی لیٹر پر تھے ان کا دیتھرم پیس میکر کا کامیاب آپریشن کیا گیا، مذکورہ آپریشن امریکا اور برطانیہ سے آنے والے ڈاکٹروں نے کیا، اس کامیاب آپریشن کے بعد اب پیس میکر کے ذریعے مریض کے پھیپھڑے باآسانی کام کرسکیں گے۔

مذکورہ آپریشن چھ گھنٹے سے زائد وقت تک جاری رہا، جسے امریکا اور برطانیہ سے آئے ہوئے ڈاکٹر ڈان ہیلی اور ڈاکٹر ڈیلی گور نے انجام دیا، مریض کی حالت اب خطرے سے باہر ہے۔ ان داکٹروں نے اس حوالے سے پاکستانی ڈاکٹروں کو بھی تربیت دی ہے۔

یاد رہے کہ ستائیس سالہ ڈاکٹردانیال علی حسب معمول اپنی ڈیوٹی پر جانے کیلئے گھر سے نکلنے کی تیاری کر ہی رہے تھے تھے کہ اچانک ان کی طبیعت خراب ہوئی اور بے ہوش ہوگئے، انہیں فوری طور پر اسپتال منتقل کیا گیا، جہان ان کا آٹھ ماہ تک علاج ہوتا رہا تاہم کوئی افاقہ نہیں ہوا۔

بعد ازاں تشخیص ہوئی کہ ان کے پھیپڑوں نے کام کرنا چھوڑ دیا ہے جس کی وجہ سے پورے جسم نے بھی کام کرنا چھوڑ دیا، مریض کو نالی کے ذریعے خوراک دی جا رہی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں