site
stats
پاکستان

سانحہ ماڈل ٹاؤن پرپاناماکیس کی طرزپرجےآئی ٹی بنائی جائے‘ طاہرالقادری

لاہور: پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹرطاہرالقادری کا کہنا ہے کہ جسٹس باقرنجفی کی رپورٹ سےسچ بےنقاب ہوگیا، پنجاب حکومت نے کمیشن کی رپورٹ کو دبا کر رکھا۔

تفصیلات کے مطابق ڈاکٹرطاہرالقادری نے لاہور میں اپنی رہائش گاہ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جسٹس باقرنجفی کی رپورٹ میں شہبازشریف، راناثنااللہ کو ذمہ دار قراردیا گیا۔

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ نے کہا کہ پنجاب حکومت نے کمیشن کی رپورٹ کو دبا کر رکھا ہے، رپورٹ کے ہر صفحے پر درج ہے کہ انہوں نے قتل عام کی سازش کی۔


حکومت نے باقر نجفی کمیشن رپورٹ میں تبدیلی کی، ڈاکٹرطاہرالقادری


ڈاکٹرطاہرالقادری نے کہا کہ کمیشن رپورٹ کہتی ہے تاریخ میں اتنا سیاہ باب کبھی نہیں لکھا گیا، رپورٹ میں واضح لکھا ہے جو بھی اسےپڑھےگا ملزمان کا تعین ہوجائے گا۔

انہوں نے کہا کہ شہبازشریف ، راناثنااللہ ودیگر حکمران فوری طورپرمستعفی ہوں، سانحہ ماڈل ٹاؤن پرپاناماکیس کی طرز پر جےآئی ٹی بنائی جائے۔

اس موقع پرعوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا تھا کہ عوامی تحریک نےظلم اور بربریت کے خلاف آدھی جنگ جیتی ہے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ظلم اپنے انجام کو پہنچے گا ، میں اور میری پارٹی طاہرالقادری کے ساتھ ہے، جومرضی چاہے کرلیں یہ لوگ 30 مارچ سے پہلے حکومت سے باہر ہوں گے۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ کا کہنا تھا شریف خاندان کی سیاست پاکستان سے ہمیشہ کےلیے ختم ہوجائے گی۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ پورا پاکستان ڈاکٹر طاہرالقادری کے ساتھ کھڑا ہے، نوازشریف خدا کی پکڑ میں آچکا ہے اب انجام سے نہیں بچ سکتا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top