The news is by your side.

Advertisement

تاجدار ختم نبوتﷺکانفرنس ، پیرحمیدالدین سیالوی کا حکومت کو ٹف ٹائم دینے کا اعلان

لاہور : داتادربارکے سامنے ختم نبوت کانفرنس آج ہوگی ، ترجمان درگاہ سیال شریف نے کہا ہے کہ کانفرنس میں رانا ثنا ءاللہ کے استعفیٰ کا مطالبہ کیا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق داتادربار کے سامنے تاجدار ختم نبوت کانفرنس کی تیاریاں مکمل کرلی گئی ہے ، ۔پنڈال سجا دیا گیا اور سیکیورٹی کے سخت انتظامات کئے گئے ہیں جبکہ داتادربار جانے والی سڑکوں کو کنٹینر رکھ کر بلاک کردیاگیاہے۔

پیرحمید الدین سیالوی قافلے کے ساتھ لاہور کی جانب رواں دواں ہے، پیر حمید الدین سیالوی مریدوں کے ہمراہ داتا دربار کے سامنےپڑاؤڈالیں گے، لاہور کے عوام پیر صاحب کے استقبال کیلئے پر جوش ہیں۔

لاہور کے شہریوں نے بھی راناثنااللہ سےاستعفی کامطالبہ کرتے ہوئے کہا ہےکہ  دس دن بھی بیٹھنا پڑا تو بیٹھیں گے۔

پیر سیال شریف خواجہ حمیدالدین سیالوی کی کال پر ملک بھر کی خانقاہوں کے مریدین لاہور پہنچنا شروع ہو گئے، داتا دربار کے سامنے ہونے والی تاجدار ختم نبوت کانفرنس میں آج اہم اعلانات متوقع ہیں

ترجمان درگاہ سیال شریف نے کہا ہے کہ کانفرنس میں رانا ثنا ءاللہ کے استعفیٰ کا مطالبہ کیا جائے گا،کانفرنس میں مختلف علما و مشائخ خطاب کریں گے۔

پیرحمیدالدین سیالوی کاحکومت کوٹف ٹائم دینےکااعلان

پیر حمید الدین سیالوی نے کہا کہ رانا ثنا ءاللہ کا استعفیٰ ہر شخص کو مطالبہ ہے،وزیراعلیٰ پنجاب نے خود کہا تھا کہ رانا ثناءاللہ کا استعفیٰ لیں گے ،شہبازشریف اس قبل نہیں کہ رانا ثنا کا استعفیٰ لے سکیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم حکومت کوٹف ٹائم دیں گے ،ہمارے مطالبات نہ مانیں گے تو ملک میں ہڑتال کی کال دیں گے ۔

گذشتہ روز پیرآف سیال شریف پیرحمید الدین سیالوی نے آئندہ عام انتخابات میں نئی سیاسی جماعت بنا کر حصہ لینے کا فیصلہ کیا تھا، اس حوالے سے ذرائع کا کہنا تھا کہ داتا دربار پر نفاذ نظام مصطفیٰ کیلئے آئندہ انتخابات میں حصہ لینے کا اعلان متوقع ہے، جدوجہد کو تحریک تحفظ ناموس رسالت سیال شریف کا نام دیا گیا ہے۔


رانا ثنا 31 دسمبر تک مستعفی نہ ہوئے تو شہباز شریف استعفیٰ دیں، پیر سیالوی کا الٹی میٹم


یاد رہے کہ  تحریک لبیک یارسول اللہ کے کارکنان نے گزشتہ ماہ  ڈاکٹر آصف جلالی کی سربراہی میں 7 روز تک پنجاب اسمبلی کے باہر دھرنا دیا تھا۔

مظاہرین کا مطالبہ تھا کہ رانا ثنا اللہ فوری طور پر اپنے عہدے سے مستعفیٰ ہوں اور اپنے آپ کو مسلمان ثابت کریں۔

واضح رہے کہ اس سے قبل بھی پیر حمید الدین سیالوی رانا ثنا اللہ کے استعفیٰ سے متعلق ڈیڈ لائن دی تھی جس پر وزیر اعلیٰ پنجاب شہباز شریف نے ان کو ٹیلی فون کرکے مہلت طلب کی تھی تاہم اس پر تاحال عملدرآمد نہیں ہوسکا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں