The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں جنگ بندی کیلئے طالبان نے پہل کردی

کابل: افغان طالبان نے امریکا کو مختصر جنگ بندی کی تجویز پیش کردی۔

تفصیلات کے مطابق افغان طالبان نے امریکا کو مختصر جنگ بندی کی پیش کش کی ہے جس کا مقصد فریقین کے درمیان مذاکرات کے تحت حتمی معاہدے کی طرف بڑھنا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق ذرائع نے اس بات کی تصدیق کی ہے کہ طالبان جنگ بندی چاہتے ہیں تاکہ فریقین مذاکرات کی میز کے ذریعے کوئی حتمی معاہدہ طے کریں اور افغانستان کے مستقبل کا فیصلہ ہوسکے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ طالبان کے ایک سینئر رہنما نے اپنی شناخت ظاہر نہ کرنے کی شرط پر بتایا ہے کہ یہ جنگ بندی 7 سے 10 دن تک کی ہوسکتی ہے۔ تاہم طالبان رہنماؤں اور امریکی انتظامیہ نے اب تک اس معاملے کی تصدیق نہیں کی۔

ڈرون حملے کے بعد طالبان کا امریکی فوج پر حملہ

بین الاقوامی تعلقات عامہ پر نظر رکھنے والے سینئر تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ طالبان کی جانب سے یہ آفر خوش آئند ہے۔ امریکا کے مثبت جواب سے فریقن کے درمیان مذاکرات کی فضا مزید خوشگوار ہوگی۔

خیال رہے کہ گزشتہ ہفتے ایرانی جنرل قاسیم سلیمانی کی ہلاکت کے بعد امریکا ایران کشیدگی پر طالبان کا اہم بیان سامنے آیا تھا، طالبان کے ترجمان سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ ایران امریکا کشیدگی سے افغان امن عمل نہ متاثر ہوگا اور نہ ہی کوئی منفی اثر پڑے گا۔

طالبان اور امریکا امن مذاکراتی عمل کے حوالے سے سہیل شاہین کا کہنا تھا کہ طالبان، امریکی وفد کے درمیان مذاکرات آخری مراحل میں پہنچ گئے ہیں، طالبان اور امریکا نے امن معاہدے کو فائنل کرلیا ہے تاہم دستخط ہونا باقی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں