The news is by your side.

’چیف الیکشن کمشنر وہی کرتا تھا جو جنرل باجوہ کہتےتھے‘

چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا کہ چیف الیکشن کمشنر کے پیچھے 100 فیصدجنرل باجوہ کاہاتھ تھا چیف الیکشن کمشنر وہی کرتا تھا جو جنرل باجوہ کہتےتھے۔

صحافیوں سے ملاقات میں گفتگو کرتے ہوئے عمران خان نے کہا کہ الیکٹرانک ووٹنگ مشین کامعاملہ جنرل باجوہ کنٹرول کررہےتھے چیف الیکشن کمشنر ن لیگ کے ہاتھوں میں کھیل رہا ہے وزیرداخلہ راناثنااللہ ایک بیوقوف آدمی ہے راناثناطالبان سےمتعلق بیانات سےملکی ساکھ خراب کررہاہے طالبان سےبیٹھ کرمذاکرات ہونےچاہیئں میں ہمیشہ سے ملٹری آپریشنز کےخلاف رہاہوں۔

موجودہ آرمی چیف کیساتھ کوئی تنازع نہیں، ان سے اب تک رابطہ نہیں ہوا، عمران خان

عمران خان نے کہا کہ سابق آرمی چیف جنرل (ر) قمر جاوید باجوہ سے ورکنگ ریلیشن بہترین تھا لیکن اچانک ان کے رویے میں تبدیلی ایکٹینشن کے بعد محسوس کی، ایکسٹینشن کے بعد کہا گیا کہ احتساب چھوڑیں اور این آر او دے دیں۔

ان کا کہنا تھا کہ حسین حقانی کو جنرل (ر) باجوہ نے لابنگ کے لیے امریکا میں ہائر کیا، مجھے اینٹی امریکا ثابت کرنے کی کوشش پاکستان سے ہوئی، امریکی عہدیدار ڈونلڈ لو نے جو کہا وہ سبق پاکستان سے پڑھایا گیا تھا، حسین حقانی میرے خلاف مہم اور جنرل (ر) باجوہ کی تشہیر کرتے رہے، وہ کمر پر چھرا مار رہے تھے اور ساتھ ہی ہمدردی بھی کر رہے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں