The news is by your side.

Advertisement

چھوٹے صوبوں سے سوتیلا سلوک خطرناک ثابت ہوسکتا ہے، بلاول

کراچی : پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ نواز لیگ حکومت کی جانب سے وفاقی پول سے مالیاتی تقسیم میں چھوٹے صوبوں سے سوتیلی ماں جیسا سلوک فیڈریشن کے لیے خطرناک ہو سکتا ہے۔

ان خیالات کا اظہارانہوں نے سندھ کے وزیر خزانہ مراد علی شاہ کی جانب سے بلاول ہاوٴس میں سندھ بجٹ پر بریفنگ کے دوران کیا۔ صوبائی وزیر خزانہ نے پیپلزپارٹی چیئرمین کو سندھ بجٹ کی کاپیاں بھی پیش کیں اور انہیں صوبائی بجٹ کے اہم نکات پر بریفنگ بھی دی۔

بلاول بھٹو زرداری نے مزید کہا کہ پیپلزپارٹی ہمیشہ پسماندہ عوام کے لیے جدوجہد کرتی ہے اور پاکستان کو بحیثیت ایک متحد قوم کے آگے بڑھنا اور ترقی کرنا چاہیے، ملک کے کسی بھی حصے کو سیاسی اور مالیاتی معاملات میں نظرانداز کرناصوبوں اور عوام میں بداعتمادی پیدا کرنے کے مترادف ہے۔

بلاول بھٹو زرداری نے حکومت سندھ کو یہ بھی ہدایت کی کہ سالانہ ترقیاتی پروگرام کی اسکیموں کی وقت پر تکمیل کے لیے رقومات وقت پر جاری کرنے کو یقینی بنایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ تمام وفاق پرست سیاسی قوتوں کو چاہیے کہ وہ نواز حکومت کی جانب سے اپنے خصوصی سیاسی مفادات کے لیے وفاقی اکائیوں کے درمیان نامناسب مالیاتی تقسیم والے عمل کی حوصلہ شکنی کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں