The news is by your side.

Advertisement

ورلڈکپ 2019: فائنل میچ میں گیند کی انوکھے انداز سے انٹری، ویڈیو وائرل

لندن: ورلڈکپ 2019 کے فائنل میچ میں بال انوکھے انداز سے اسٹیڈیم میں لائی گئی جس کے لیے برٹش آرمی نے اپنی خدمات پیش کیں۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈکپ 2019 کامیابی سے اپنے اختتام کی جانب پہنچ گیا، اس ضمن میں نیوزی لینڈ اور میزبان ٹیم انگلینڈ کی ٹیموں کے درمیان فائنل کھیلا جارہا ہے۔

کرکٹ کی تاریخ میں پہلی بار ایک ایسی ٹیم عالمی چیمپئن بننے جائے گی جس نے ماضی میں کبھی ٹرافی اپنے نام نہیں کی۔ بارشوں نے کئی میچز کو متاثر کر کے  ایونٹ کے حسن کو کم کیا البتہ فائنل کو یادگار بنانے کے لیے آئی سی سی نے منفرد کوشش کی۔

ورلڈ کپ 2019 کے فائنل میچ کو انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے منفرد انداز میں شروع کرنے کی غرض سے ایک انوکھا انداز اپنایا جسے شائقین کرکٹ نے بھی بہت پسند کیا۔

فائنل میچ کے آغاز سے قبل اسٹیڈیم میں بال کی انوکھے انداز سے انٹری ہوئی اور برٹش آرمی کےپیرا شوٹ رجمنٹ کے سپاہیوں نے پہلے گیند کو فضا کی سیر کرائی اور پھر اسے امپائر کے سپرد کیا۔

کرکٹ کی تاریخ میں یہ پہلا موقع ہے کہ گیند کو فضاؤں کی سیر کرائی گئی اور پھر مقابلہ شروع ہوا۔ چھاتہ بردار برطانوی فوج کے پیر شوٹ رجمنٹ نے گیند کو فضا کی سیر کرائی اور پھر انہوں نے لارڈز کے تاریخی میدان میں لینڈنگ کی۔

پیراشوٹ اہلکاروں نے اسٹیڈیم میں آنے کے بعد گیند میچ کے چوتھے پاکستانی امپائر علیم ڈار کے سپرد کی اور پھر وہاں سے چلے گئے، یہ تمام مرحلہ ٹاس کے بعد ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں