The news is by your side.

Advertisement

پالپا کا پروازیں آپریٹ کرنے سے انکار، اصل وجہ سامنے آ گئی

کراچی: پاکستان ایئر لائن پائلٹس ایسوسی ایشن (پالپا) کے پروازیں آپریٹ کرنے سے انکار کی اندرونی کہانی سامنے آ گئی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پالپا نے پی آئی اے کی پروازیں آپریٹ کرنے سے انکار کر دیا ہے، ذرایع کا کہنا ہے کہ پالپا انتظامیہ کے اختلافات کی اصل وجہ تنخواہ سے 3 فی صد کٹوتی ہے، کپتانوں نے پی آئی اے کی مالی مشکلات کے تناظر میں کٹوتی سے انکار کر دیا ہے۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ پالپا نے انتظامیہ کو خط میں لکھا کہ کٹوتی کی بجائے ان کی تنخواہوں میں اضافہ کیا جائے، انتظامیہ کی جانب سے مطالبہ نہ ماننے پر پائلٹس تنظیم نے پروزایں آپریٹ کرنے سے انکار کر دیا، آج عراق میں پھنسے پاکستانیوں کی واپسی کے لیے جانے والی پرواز بھی منسوخ کی گئی۔

پائلٹوں کا انکار، عراق سے پاکستانیوں کو واپس لانے والی پرواز منسوخ

ذرایع کا کہنا ہے کہ کرونا وائرس کی صورت حال کی وجہ سے مالی مشکلات پر کپتانوں کی مجموعی تنخواہ پر انتظامیہ نے 3 فی صد کٹوتی کی، دوسری طرف سی ای او ارشد ملک اور اعلیٰ افسران نے اپنی تنخواہوں سے 20 فی صد کٹوتی کرائی، پی آئی اے ہوا باز 3 فی صد ہونے کے باوجود تنخواہوں کا 36 فی صد لیتے ہیں، پائلٹس کی مراعات میں بزنس کلاس سفر، فائیو اسٹار ہوٹلز میں قیام بھی شامل ہے، کام نہ کرنے کے باوجود 75 گھنٹے کا فلائنگ الاؤنس ملتا ہے جو 9 ہزار فی گھنٹہ سے لے کر 14 ہزار فی گھنٹہ ہے۔

ذرایع نے مزید بتایا کہ پائلٹس جب منزل پر پہنچتے ہیں تو وہاں قیام کا لازمی تقاضا کرتے ہیں اور اسی طیارے پر واپس آنے کے لیے تیار نہیں ہوتے، موجودہ حالات میں 20 پائلٹس نے لاہور یا اسلام آباد جانے کے لیے چارٹرڈ طیارے کا مطالبہ بھی کیا، ارشد ملک نے پائلٹس اور عملے کو سی 130 پر بھجوانے کی آفر بھی کی، پائلٹس نے کارگو طیارے میں جانے سے بھی انکار کر دیا تھا، پی آئی اے انتظامیہ نے این ڈی ایم اے سے حفاظتی سامان لے کر دینے کی بھی آفر کی۔

پالپا کا کہنا تھا کہ سی ون تھرٹی طیارے میں سفر نہیں کر سکتے، اس میں انشورنس مسائل ہیں۔ بتایا گیا کہ پالپا نے بیرون ملک سے واپسی پر عملے کو قرنطینہ میں رکھنے کے سلسلے میں بھی فرمائش کی کہ انھیں قرنطینہ سینٹرز کی بجائے فرسٹ کلاس ہوٹل میں رکھا جائے۔ جب کہ سی ای او کے بارہا مذکرات کے لیے بلانے پر بھی پالپا صدر نے ملاقات سے انکار کیا۔

پالپا صدر کا مؤقف ہے کہ صرف وزیر ہوابازی سے بات کریں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں