The news is by your side.

Advertisement

کیا دی سیمپسنز نے ٹام ہینکس کے حوالے سے بھی پیشنگوئی کی تھی؟

لاس اینجلس : معروف امریکی کارٹون دی سمپسن میں کورونا وائرس سے متعلق پیش گوئی کی گئی تھی، جس میں بتایا گیا تھا کہ ٹام ہینکس کورونا وائرس سے متاثر ہوگا۔

مشہور ٹی وی کارٹون سیریز دی سیمپسن کو دنیا بھر میں دیکھا اور پسند کیا جاتا ہے لیکن موجودہ دور میں اس کی شہرت کی وجہ یہ ہے اس کارٹون کی کہانی میں کورونا وائرس کے بارے میں پیشن گوئی کی گئی تھی۔

ٹام ہینکس کو کورونا وائرس سے دوچار کرنے کی خبر نے دنیا بھر کے شائقین کو حیرت میں مبتلا کردیا ہے۔ سال 2007کی کارٹون سیریز میں دکھایا گیا ہے کہ اداکار ٹام ہینکس کو ایک بیماری لاحق ہے جس کی وجہ سے اس نے خود کو سب سے الگ تھلگ کرلیا ہے اور کہتا ہے کہ تم اگر مجھے دیکھ رہے ہو تو مجھے چھوڑ دو۔ لیکن کیا یہ سچ ہے؟

سیریز کے شائقین کا کہنا ہے کہ اس سے پہلے سال 1993 میں کارٹون سیریز میں کرونا وائرس کا دعویٰ کرتے ہوئے دکھایا گیا تھا کہ یہ وائرس مشرقی بعید میں پھیلے گا اس کے آبائی شہر اسپرنگ فیلڈ کو خطرہ لاحق ہے ۔

اس کے علاوہ پھر سمپسن سیریز میں ایک حفاظتی دیوہیکل گنبد کی شکل میں اس کا علاج بھی فراہم کیا گیا تھا جو ایک بار ماحولیاتی تحفظ ایجنسی نے متاثرہ مقام اسپرنگ فیلڈ کے اوپر رکھ دیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں