The news is by your side.

Advertisement

قرنطینہ میں موجود عمر رسیدہ شخص کا کھانا چوری، واردات کیمرے میں محفوظ

لندن: برطانیہ میں کرونا وائرس کی وبا کی وجہ سے قرنطینہ میں موجود عمر رسیدہ شخص کا کھانا چوری کر لیا گیا، واردات کیمرے کی آنکھ میں محفوظ ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کے علاقے سوینڈن میں افسوس ناک واقعہ پیش آیا جہاں 83 سالہ شہری کے لیے آنے والا کھانا اس کی دہلیز سے چوری کر لیا گیا، کھانا چوری کیے جانے کی واردات سی سی ٹی وی کیمرے میں محفوظ ہوگئی۔

سی سی ٹی فوٹیج میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ایک نقاب پوش شخص رات 2 بجے کے قریب وٹو زارولا کے گھر کے باہر آیا اور کھانے کے سامان کا پارسل لے کر فرار ہو گیا۔

ویرونیکا اور وٹو زارولا کو واردات کا کئی گھنٹوں بعد پتہ چلا جب انہوں نے کیمرے کی ریکارڈنگ چیک کی۔عمر رسیدہ جوڑے کے مطابق کھانے کا پارسل رات 2 بجے ان کے گھر پہنچا لیکن جب وہ اسے لینے گئے تو وہاں کچھ نہیں تھا۔

پولیس ترجمان نے بتایا کہ چوری کی واردات کے بعد علاقہ مکینوں کو پولیس کی جانب سے الرٹ رہنے کی اپیل کی گئی ہے۔پولیس کا کہنا ہے کہ اگر کسی شخص کے پاس بھی اس چور سے متعلق معلومات ہوں تو وہ 101 پر اطلاع دے۔

لاک ڈاؤن کے دوران ڈچ میوزیم سے نایاب پینٹنگ چوری

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے نیدر لینڈز کے دارالحکومت ایمسٹرڈیم میں کرونا وائرس لاک ڈاؤن کے دوران انتہائی قیمتی پینٹنگ چوری ہوگئی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں