The news is by your side.

Advertisement

132 ٹن وزنی عجوبہ پتھر، جسے کوئی بھی شخص ہلا سکتا ہے (حیران کن ویڈیو)

پیرس: فرانس کے ایک جنگل میں ایک ایسا 132 ٹن وزنی عجوبہ پتھر موجود ہے جسے کوئی بھی شخص آسانی سے ہلا سکتا ہے، ویڈیو میں عام انسانی طاقت سے اس پتھر کو ہلتے ہوئے دیکھ کر آپ حیران رہ جائیں گے۔

یہ پتھر شمالی مشرقی فرانس کے ایک جنگل میں پڑا ہوا ہے، یہ جنگل رنگ برنگی چٹانوں سے بھرا پڑا ہے، اور جہاں لاتعداد ارضیاتی عجوبے پائے جاتے ہیں۔

اسی جنگل میں پڑا ہوا یہ پتھر 132 ٹن وزنی ہے، لیکن حیرت کی بات ہے کہ اسے کوئی بھی شخص تھوڑا سا زور لگا کر ہلا سکتا ہے، تاہم شرط یہ ہے کہ پتھر کو ہلانے کے لیے درست مقام کا پتا ہو، ورنہ پتھر کو ہلایا نہیں جا سکتا۔

ویل گوت نامی جنگل میں پڑا یہ پتھر بہت مشہور ہے اور بظاہر وہ اتنا بڑا ہے کہ اسے دیکھ کرگمان ہوتا ہے کہ یہ ناقابلِ جنبش ہے اور دیکھنے والا یہی سوچتا ہے کہ کوئی بھی اسے نہیں ہلا سکتا۔

پتھر کو ہلانے کے لیے شرط یہ ہے کہ آپ کو اس کے ہلانے کے درست مقام کے بارے میں معلوم ہو، کیوں کہ وہ پتھر کے مرکزِ ثقل پر اثر انداز ہوتا ہے۔

اس پتھر کو لوگان کے نام سے بھی جانا جاتا ہے، اس پتھر کی اونچائی انسان سے بھی بلند ہے، اگر اس پتھر کے نچلے حصے پر دونوں ہاتھوں سے اسے اٹھانے کے لیے زور لگایا جائے تو یہ واضح طور پر ہلتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں