The news is by your side.

Advertisement

سندھ بھر میں ہزاروں خاندان احساس کیش ٹرانسفر سے مستفید

کراچی: پنجاب کے ساتھ صوبہ سندھ میں بھی وفاقی حکومت کے احساس پروگرام کے تحت کیش ٹرانسفر کا آغاز ہو گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ کے مستحق عوام کو وزیر اعظم عمران خان کی اعلان کردہ 12 ہزار روپے کی امدادی رقم ملنا شروع ہو گئی ہے، ضرورت مند خاندانوں کو بارہ ہزار روپے احساس کیش ٹرانسفر پروگرام کے تحت دیے جا رہے ہیں۔

پہلے روز سندھ بھر میں ہزاروں خاندانوں نے امدادی رقم وصول کر لی، اس سلسلے میں سندھ کے مختلف اضلاع میں 250 سے زیادہ کیمپ قائم کیے گئے ہیں، کراچی میں 40 مقامات پر کیش ٹرانسفر کیمپ قائم کیے جا چکے ہیں، پہلے روز کراچی میں 6 کیمپس فعال کیے گئے۔

پنجاب : احساس کفالت پروگرام کے تحت ایک ارب33کروڑ روپے تقسیم

کیمپس پر عوام کی آمد اور کیش ٹرانسفر کے دوران سیکورٹی کے مسئلے کے حل کے لیے کمشنر کراچی افتخار شالوانی نے پولیس اور رینجرز سربراہان کو خط لکھ کر درخواست کی کہ 6 مقامات پر احساس کیش ٹرانسفر کیمپس کو سیکورٹی فراہم کی جائے۔ خیال رہے کہ لیاری، پہاڑ گنج، وفاقی اردو یونی ورسٹی پر قائم کیمپس میں نقد رقم کا اجرا کیا جائے گا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق احساس ایمرجنسی پروگرام کے تحت کراچی کے 6 اضلاع میں امدادی رقوم مستحق افراد میں تقسیم کی جا رہی ہیں، گلشن اقبال یو سی 23 ڈالمیا میں فیڈرل اردو یونی ورسٹی میں امدادی کیمپ لگایا گیا، نارتھ ناظم آباد یو سی 19 پہاڑ گنج میں عبد اللہ کالج برائے خواتین میں امداد دی جا رہی ہے، لیاری یو سی ون آگرہ تاج میں گورنمنٹ گرلز اسکول غازی محمد بن قاسم میں کیمپ قائم کیا گیا ہے۔

اورنگی ٹاؤن یو سی 12 داتا نگر میں گورنمنٹ گرلز ڈگری کالج میں امداد کی تقسیم کی جا رہی ہے، شاہ فیصل یو سی 30 ناتھا خان گوٹھ میں گورنمنٹ گرلز اسکول کورنگی نمبر 2 میں کیمپ قائم کیا گیا ہے، جب کہ ملیر ابراہیم حیدری یو سی 4 میں سویڈش کالج میں مستحق افراد میں امداد تقسیم کی جا رہی ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں