The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم کے بھانجے کے گھر ڈکیتی کرنے والے 3 ڈاکو گرفتار

لاہور: وزیراعظم کے بھانجے شیرشاہ کے گھر ڈکیتی کرنے والے 3 ڈاکوؤں کو گرفتار کرکے قبضے سے مسروقہ سامان برآمد کرلیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سی آئی اے پولیس نے کارروائی میں وزیراعظم عمران خان کے بھانجے شیرشاہ کے گھر ڈکیتی کے واقعے میں ملوث 3 ڈاکوؤں کو گرفتار کرلیا جبکہ ڈاکوؤں کے قبضے سے مسروقہ سامان برآمد کرلیا گیا ہے۔

پولیس نے کوٹ لکھپت میں ڈکیتی کے دوران گارڈ کو قتل کرنیوالے ڈاکو کو بھی گرفتار کرلیا ہے۔

یاد رہے لاہور میں مقیم وزیر اعظم عمران خان کے بھانجے کی رہائش گاہ میں مسلح افراد نے داخل ہوکر اسلحے کے زور پر اہل خانہ کو لوٹ لیا تھا۔

نقاب پوش ڈاکوؤں نے خواتین سے 8 طلائی چوڑیاں اتروائیں، گھر میں موجود پستول چھینا اور چیک پر 30 لاکھ روپے کی رقم لکھ کر بھانجے کی اہلیہ سے زبردستی دستخط کروا کے فرار ہوگئے تھے۔

مزید پڑھیں : وزیراعظم کے بھانجے کے گھر ڈکیتی کی واردات

بعد ازاں وزیراعظم کے بھانجے کے گھر پیش آنے والے ڈکیتی کے واقعے کا مقدمہ شیر شاہ کی مدعیت میں درج کیا گیا تھا، ایف آئی آر کے متن میں لکھا گیا تھا کہ ڈاکو قیمتی چوڑیاں، پستول اور چیک پر رقم لکھ کر اس پر دستخط کروا کے فرار ہوگیے، پولیس نے نامعلوم افراد کے خلاف مقدمہ درج کر کے تفتیش کا آغاز کردیا تھا۔

خیال رہے لاہور میں نقب زنی اور ڈکیتی میں اضافہ ہوگیا ہے، جس کی وجہ سے شہری ایک کروڑ سے زائد مالیت کے زیورات اور نقدی سمیت دیگر قیمتی اشیاء سے محروم ہوئے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں