The news is by your side.

Advertisement

برج العرب کے ٹکٹ برائے فروخت، قیمت جانئے

دبئی: برج العرب متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی میں واقع ایک ہوٹل کی عمارت ہے جس کو دنیا کی بلند اور نادر تعمیرات میں شامل کیا جاتا ہے، حکام نے ہوٹل کے ٹور کی قیمت مقرر کردی ہیں۔

دبئی کے جمیرا گروپ نے انکشاف کیا ہے کہ برج العرب کے بٹلر گائیڈڈ ٹور کے ٹکٹ 399 درہم سے شروع ہوگی، جس میں مہمانوں کے پاس سنگینچر تجربات کی ایک سیریز شامل کرنے کا آپشن بھی ہے،اس کے علاوہ ہوٹل کے 24 قیراط الٹی میٹ گولڈ کیپو چینو یا مشہور ایٹریم میں سہن ایڈار پر سنگنیچر آفٹر نون کی چائے بھی حاصل کی جاسکتی ہے۔

برج العرب جمیرا کے علاقائی نائب صدر اور جنرل مینجرارمانو زینی نے کہا کہ ہمیں اندورنی برج العرب کے افتتاح کا اعلان کرتے ہوئے خوشی ہورہی ہے، خاص طور پر جب سارے دبئی کی نظریں اس ایونٹ پر جمی ہیں کیونکہ یہ ایکسپو دو ہزار بیس کے ساتھ ‘دی ورلڈ گریٹسٹ شو’ کا آغاز کرتا ہے۔

برج العرب جمیرا کی دنیا میں ایک حیرت انگیز ونڈو فراہم کرنا میں اپنا ثانی نہیں رکھتا، یہ ٹور ان لوگوں کو اپیل کرے گا جو اس کہانی سے دل چسپی رکھتے ہیں، نہ صرف عمارت کی ، بلکہ اس کے لوگوں کی ، تخلیقی صلاحیتوں اور مہارتوں کے ساتھ ساتھ اماراتی مہمان نوازی ، عرب عیش وعشرت اور عالمی معیار کی خدمت اور غیر معمولی تجربے کو دنیا تک پہنچانے پر فخر ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دنیا کا سب سے بڑا جھولا سیاحوں کا خیر مقدم کرنے کے لئے تیار

اس ہوٹل کی دیواریں اور فرش ایک شاندار قسم کے ماربل سے آراستہ ہیں، اس کے علاوہ ہوٹل کی ہر چیز میں 24 قیراط سونے کا استعمال کیا گیا ہے چاہے وہ ڈیکوریشن ہو ٹی وی ہو یا پھر فرنیچر، یہاں تک کہ شیشے اور آرٹ فریم بھی سونے سے آراستہ ہیں۔

پندرہ اکتوبر سے عوام کے لئے کھولے جانے پروگرام کو خاص طور پر 12 زائرین کے لئے تیار کیا گیا ہے، ہر 15 منٹ کے لئے گروپ روزانہ صبح 9.30 بجے سے رات 8.30 تک روانہ ہونگے، سیاح دیکھیں گے کہ یہ سب کہاں سے شروع ہوا؟ اوراس کی اصل تعمیر کے تفصیلی ڈیزائن اور دبئی و جمیرہ کی کہانی، ماضی حال اور مستقبل کے ساتھ حقیقی ڈسپلے کے ساتھ عالمی آئیکن بنانے کے پیچھے کے وژن پر حیران ہونگے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں