The news is by your side.

Advertisement

توشہ خانہ ریفرنس : نوازشریف کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری

اسلام آباد : احتساب عدالت نے توشہ خانہ ریفرنس میں سابق وزیراعظم نوازشریف کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کردیئے اور دفتر خارجہ کو برطانیہ میں پاکستانی سفارتحانے کےذریعے وارنٹ کی تعمیل کا حکم دے دیا، جبکہ آصف زرداری کی آج حاضری سےاستثنیٰ کی درخواست منظور کرلی۔

تفصیلات کے مطابق احتساب عدالت میں توشہ خانہ ریفرنس پر سماعت ہوئی، سماعت احتساب عدالت نمبر3کےجج سیداصغرعلی نے کی، نیب پراسیکیوٹر سردار مظفر عباسی اورتفتیشی افسرعدالت میں پیش ہوئے۔

نیب پراسیکیوٹر سردارمظفر نے ملزم کےبیرون ملک ہونے پر کارروائی کرنے اور نوازشریف کےناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کرنے کی استدعا کی۔

سردارمظفر نے کہا قانون کےمطابق عدالت حالات دیکھتےہوئےکوئی بھی راستہ اپناسکتی ہے، عدالت چاہےتوبرطانوی اخبارات میں نوازشریف کےوارنٹ شائع کرا سکتی ہے، تفتیشی افسرخودقابل ضمانت وارنٹ لیکرجاتی امراگئےتھے، جاتی امراپرسیکیورٹی گارڈنےکہانوازشریف یہاں موجودنہیں، نوازشریف ایون فیلڈاپارٹمنٹس میں اس وقت رہائش پذیرہیں۔

وکیل نے بتایا کہ ریفرنس میں شریک ملزم انورمجیددیگرریفرنسزمیں کراچی جیل میں ہیں، ملزم انورمجید کے وکیل اور سابق صدرآصف زرداری کی جانب سے فاروق نائیک نے عدالت میں وکالت نامہ جمع کرایا۔

فاروق ایچ نائیک نے کہا آصف زرداری کراچی میں ہیں اوربیمارہیں، زرداری اگراسلام آبادآئےتویہ کمرہ عدالت لوگوں سےبھرجائےگا،کوروناکی صورتحال میں زرداری کوذاتی حیثیت میں طلب نہ کیاجائے، زرداری نےپہلےبھی مقدمات کا سامنے کیا ہے کہیں نہیں بھاگیں گے۔

جج کا کہنا تھا کہ آپ کوآصف زرداری نےوکالت نامہ کہاں دستخط کرکے دیا،ہم ان کےجس پتےپرسمن بھیجتےہیں جواب آتا ہےزرداری یہاں نہیں، ہمیں بھی وہ پتہ لکھ کردیں جہاں آصف زرداری موجودہیں، جس پر فاروق نائیک نےآصف زرداری کا کراچی کا پتہ لکھ کردے دیا۔

سردارمظفر نے کہا آصف زرداری کوایک بارخودلازمی پیش ہوناپڑےگا، آصف زرداری کواب سمن نہیں وارنٹ بھیجیں، جس پر جج کا کہنا تھا کہ ایک باران کےموجودہ پتےپرسمن بھیج کردیکھ لیتےہیں۔

دوران سماعت یوسف رضاگیلانی نےحاضری سےمستقل استثنیٰ کی درخواست دائرکردی ، درخواست میں کہا گیا کوروناکی وجہ سےباربارپیش ہونامشکل ہے،استثنیٰ دیاجائے، کئی ارکان پارلیمنٹ کوروناکاشکارہوچکےہیں۔

عدالت نے سابق وزیراعظم نوازشریف کےناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کردیئے اور دفتر خارجہ کو برطانیہ میں پاکستانی سفارتحانے کےذریعے وارنٹ کی تعمیل کا حکم دیا، نوازشریف کی مسلسل عدم حاضری پرناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کئے گئے۔

عدالت نے سابق صدرآصف زرداری کی آج کی حاضری سےاستثنیٰ کی درخواست منظور کرتے ہوئے بلاول ہاؤس کراچی کے پتے پر دوبارہ طلبی کےنوٹس جاری کر دیے جبکہ یوسف رضاگیلانی کی مستقل حاضری سے استثنیٰ کی درخواست پرنیب کو نوٹس جاری کیا۔

بعد ازاں احتساب عدالت نے توشہ خانہ ریفرنس پر سماعت 30 جون تک ملتوی کردی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں