The news is by your side.

Advertisement

اب ہواؤں میں اڑنا اور بھی آسان، وہ بھی فلمی انداز میں، ویڈیو وائرل

 فوجیان : چین میں سیاحوں کیلئے نہایت حیرت انگیز اور دلچسپ تفریحی سرگرمی متعارف کرائی گئی ہے جس میں وہ اپنے پسندیدہ لباس میں ہواؤں میں اڑتے ہوئے لطف انداز ہوسکتے ہیں۔

چین میں سیاحوں کی توجہ کیلئے نیا انداز متعارف کرایا گیا ہے، جس میں وہ پانی پر چلنے سے لے کر دریا کے پار اڑنے تک کا مزہ لے سکتے ہیں اس دوران انہیں ان کا پسندیدہ لباس بھی مہیا کیا جاتا ہے۔

صوبہ فوجیان کے ایک مشہور سیاحتی مقام پر آنے والے لوگ روایتی لباس زیب تن کرتے ہیں اور خود کو کسی بھی فلمی یا کنگ فو کردار میں بدل سکتے ہیں جسے وہ پسند کرتے ہیں اور اس تجربے سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔

اس مقام کی ایک ویڈیو کو ساؤتھ چائنا مارننگ پوسٹ نے شیئر کیا جو دیکھتے ہی دیکھتے سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی اس ویڈیو میں لوگوں کو ہوا میں اڑتے اور فلموں میں کیے جانے والے اسٹنٹ کی کوشش کرتے دکھایا گیا ہے۔

اس کا طریقہ کار یہ ہے کہ سیاحوں کو مضبوط تاروں کے ساتھ ان کی کمر سے منسلک کرکے ہوا میں معلق کیا جاتا ہے اور پھر کبھی پانی پر چلنے تو کبھی ہواؤں میں اوپر اٹھا لیا جاتا ہے۔

اس اسٹنٹ کا معاوضہ 128 یو آن یعنی 20ڈالر رکھا گیا ہے جس میں پسندیدہ لباس میک اپ اور ہتھیار شامل ہیں جنہیں سیاح کسی فلمی انداز میں استعمال کرکے محظوظ ہوتے ہیں۔

ایک نیوز ویب سائٹ کے مطابق ان تاروں کی لمبائی600 میٹر ہوتی ہے اور سیاح کو زمین سے 20 میٹر اوپر رکھا جاتا ہے اور پھر خود کار سسٹم کے تحت اسے اوپر اور نیچے کیا جاسکتا ہے۔

اس کے علاوہ سیاح اپنے ساتھ آسمان میں اڑتے ہوئے تلوار نما ہتھیار بھی لہرا سکتے ہیں، آن لائن شیئر کیے جانے کے بعد صارفین نے اس ویڈیو کو بے حد پسند کیا اور بہت سے لوگ اس اڑنے والے تجربے کو آزمانے کے خواہاں ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں