ترکی کا بڑا قدم، امریکی وزرا کے اثاثے منجمد کر دیے -
The news is by your side.

Advertisement

ترکی کا بڑا قدم، امریکی وزرا کے اثاثے منجمد کر دیے

انقرہ: ترکی نے جواباً دو امریکی وزرا کے اثاثے منجمد کر دیے، ترک صدر رجب طیب اردگان نے کہا ہے کہ انھوں نے دو امریکی وزیروں پر پابندیاں عائد کر دی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ترکی کے صدر اردگان نے ٹی وی پر خطاب کرتے ہوئے کہا ’آج میں نے ترکی میں امریکی وزیرِ داخلہ اور وزیرِ قانون کے اثاثے منجمد کرنے کی ہدایات جاری کردی ہیں۔‘

امریکی وزرا پر پابندیاں لگانے کا اقدام اُس امریکی اقدام کا ردِ عمل ہے جس کے تحت امریکا نے ترک حکام پر اسی قسم کی پابندیاں عائد کر دی تھیں۔

خیال رہے کہ اس سے قبل امریکا نے ترک وزیرِ داخلہ سلیمان سویلو اور وزیرِ قانون عبد الحمید گل پر پابندیاں عائد کی تھیں، اور امریکا میں ان وزرا کے اثاثے منجمد کر دیے گئے تھے، جب کہ امریکی شہریوں کو ان سے تجارت نہ کرنے کی بھی ہدایت کی گئی تھی۔

واضح رہے کہ امریکا اور ترکی دونوں نیٹو اتحادی ہیں، ان کے درمیان دو سال قبل دہشت گردی کے الزام میں ترکی میں قید ہونے والے امریکی پادری اینڈریو برنسن کے معاملے پر تعلقات کشیدہ ہیں۔

ترک صدر کا عمران خان کو فون، جیت پر مبارک باد


دل چسپ بات یہ ہے کہ یہ دو طرفہ پابندیاں محض علامتی ہیں، ترکی وزرا نے پابندیاں لگنے کے بعد کہا تھا کہ امریکا میں ان کے کوئی اثاثے نہیں ہیں، دوسری طرف امریکی حکام کے ترکی میں اثاثے موجود ہونا بھی بعید از امکان ہے۔

قارئین کو معلوم ہوگا کہ امریکا میں وزیرِ داخلہ کا عہدہ ہی نہیں ہوتا، اس وقت جیف سیشنز امریکا کے اٹارنی جنرل ہیں جب کہ سیکریٹری داخلہ کا عہدہ رائن زنکی کے پاس ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں