سوئٹزرلینڈ میں مسافر طیارہ گر کر تباہ، 20 افراد ہلاک Switzerland plane crash
The news is by your side.

Advertisement

سوئٹزرلینڈ میں مسافر طیارہ گر کر تباہ، 20 افراد ہلاک

جنیوا: سوئٹزرلینڈ میں مسافر طیارہ گر کر تباہ ہوگیا جس کے نتیجے میں طیارہ میں موجود 20 افراد ہلاک ہوگئے۔

بین الاقوامی خبررساں ادارے کے مطابق جنگ عظیم دوئم کا جنکر طیارہ سیگناس کی پہاڑیوں پر گر کر تباہ ہوا جس کے نتیجے میں 20 افراد ہلاک ہوئے، طیارے میں 17 مسافر اور عملے کے تین ارکان سوار تھے۔

طیارہ 1939 میں جرمنی میں تعمیر ہوا تھا، پولیس کا کہنا ہے کہ جہاز سطح سمندر سے 8 ہزار 333 فٹ کی بلند چوٹی پر گرا تاہم دشوار راستوں اور خراب موسم کے باعث امدادی کارروائیوں میں مشکلات کا سامنا ہے۔

پولیس ترجمان انیتا سینتی کے مطابق ہلاک ہونے والوں میں 11 مرد اور 9 خواتین شامل ہیں جبکہ آسٹریلین جوڑا اور ان کا بیٹا بھی ہلاک ہوگیا ہے۔

واضح رہے کہ جے یو ایئر لائن جرمن ساختہ جنگ عظیم دوئم کے طیاروں کے ذریعے سیاحوں کو سیرو تفریح کے لیے خوبصورت سیاحتی مقام تک لے جاتے ہیں۔

عینی شاہد کے مطابق طیارہ جہاز تیزی سے زمین کی طرف آنے لگا اور چند ہی سیکنڈ میں زمین پر آن گرا جس سے طیارہ مکمل طور پر تباہ ہوگیا اور ملبے میں آگ بھڑک اُٹھی۔

مزید پڑھیں: میکسیکو میں مسافر طیارہ حادثے کا شکار، 85 افراد زخمی

جرمن اخبار کے مطابق طیارہ ٹیکینو سے اُڑا تھا اور اس نے زیورخ کے قریب لینڈ کرنا تھا، خیال رہے کہ گزشتہ روز بھی اسی کمپنی کا ایک طیارہ تباہ ہوا تھا جس کے نتیجے میں ایک ہی خاندان کے چار افراد ہلاک ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں