The news is by your side.

Advertisement

ٹوئٹر کا تمام صارفین کو فوری طور پر اپنے پاس ورڈز تبدیل کرنے کا انتباہ

کیلی فورنیا: مائیکروبلاگنگ اور سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر  نے اپنے تمام صارفین کو فوری طور پر اپنے پاس ورڈز تبدیل کرنے کا انتباہ کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سوشل میڈیا ویب سائٹ ٹوئٹر کے سسٹم میں خرابی کے باعث تمام صارفین کے آئی ڈی اور پاس ورڈز ظاہر ہوگئے، جس کے باعث صارفین کا ڈیٹا بھی خطرے میں پڑ گیا۔

کمپنی نے اپنی ایک بلاگ پوسٹ صارفین کو انتباہ کیا ہے کہ وہ فوری طور پر اپنا پاس ورڈ تبدیل کرلیں، تاکہ ان کا ڈیٹا محفوظ رہے۔

ٹوئٹر کے مطابق سسٹم میں خرابی کو دور کرلیا گیا ہے لیکن بذریعہ نوٹیفکیشن اپنے تمام صارفین کو اس معاملے سے آگاہ کیا اور احتیاطاً پاس ورڈ تبدیل کرنے کی ہدایت بھی جاری کی۔

ٹوئٹر کمپنی نے بلاگ پوسٹ میں پاس ورڈ تبدیل کرنے کے ساتھ پاس ورڈ سیکیورٹی کے لیے کچھ ہدایات بھی دیں۔

پاس ورڈ ایسا رکھیں جسے کسی دوسری ویب سائٹ پر استعمال نہ کیا جاسکے۔

ٹوئٹر کا پاس ورڈ دیگر ایپس کے پاس ورڈ سے مختلف رکھا جائے۔

پاس ورڈ میں نمبرز، حروف اور خفیہ کیز کا استعمال ضرور کریں۔

یاد رہے گذشتہ ماہ کے آغازمیں مائیکروبلاگنگ اور سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر نے اعلان کیا تھا کہ اُس نے دہشت گردی کی ترغیب دینے یا اُس کی ترویج کرنے والے دس لاکھ سے زائد صارفین کے اکاؤنٹس بند کردیے ہیں۔

اسی ماہ ٹوئٹر نے اپنی پرائیویسی سیٹنگز اَپ ڈیٹ کا بھی اعلان کیا تھا اور کہا تھا کہ پرائیویسی سیٹنگز میں تبدیلی کا مقصد صارفین کو اس  بات سے آگاہ کرنا  کہ کمپنی ان کا ڈیٹاکیسے استعمال کرتی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں