The news is by your side.

Advertisement

ناکے لگا کر شہریوں کو لوٹنے والے دو ڈاکو پکڑے گئے

کراچی میں کورنگی کازوے پر ڈکیتی کرنے والے گروہ کے دو کارندوں کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق ایس ایس اپی کورنگی کا کہنا ہے کہ کچھ روز قبل رات کے وقت کورنگی کاز وے پر مسلح ملزمان نے شہریوں کو لوٹ مار کا نشانہ بنایا تھا، کورنگی پولیس نے 06 ملزمان پر مشتمل گینگ کے 02 ماسٹر مائنڈ کارندوں کو بڑی حکمت عملی سے گرفتار کیا۔

پولیس کے مطابق گرفتار ملزمان کے قبضہ سے 02 غیر قانونی پستول بمعہ، 02 عدد چوری شدہ موٹرساٸیکل، 08 چھینے گئے موباٸل فون، اور نقد رقم 10,000 برآمد ہوئے۔

ایس ایس پی کا کہنا ہے کہ گرفتار ملزمان نے ضلع کورنگی و ضلع ملیر کی حدود میں تفریحی مقامات پر وارداتوں کا انکشاف بھی کیا ہے، ملزمان کا سابقہ کریمینل ریکارڈ حاصل کیا جا رہا ہے جس میں مزید وارداتوں کا انکشافات متوقع ہے۔

گرفتار ملزمان سے مزید انٹروگیشن کے لیے تفتیشی حکام کے سپرد کر دیا گیا۔

دوسری جانب شہد ملت روڈ انڈر پاس میں شہریوں سے لوٹ مار کرنے والے ڈاکوؤں کو موٹر سائیکل پر گشت پر مامور پولیس اہلکاروں نے گرفتار کر لیا۔

گرفتار ڈاکو سے اسلحہ، شہریوں سے چھینی گئی رقم اور موبائل فونز برآمد کیے گئے۔ ڈی آئی جی ایسٹ نے پولیس اہلکاروں کو تعریفی سرٹیفکیٹ اور نقد انعامات دیے۔

واضح رہے کہ کراچی میں لوٹنے مار کی وارداتوں میں ہر دن اضافہ ہوتا جا رہا ہے۔ حال ہی میں ڈاکوؤں نے صحافی اطہر متین کو فائرنگ کر کے قتل کر دیا تھا۔ اسی طرح مختلف واقعات میں ڈکیتی کے دوران مزاحمت پر کئی شہری زخمی ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں