The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ میں نامعلوم افراد کی فائرنگ‘ 2 افراد جاں بحق

کوئٹہ : صوبہ بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ میں نامعلوم افراد نے فائرنگ کرکے 2 افراد کو قتل کردیا، دونوں کا تعلق ہزارہ برادری سے ہے۔

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ میں جمال الدین افغانی روڈ پر نامعلوم موٹرسائیکل سوار حملہ آوروں نے الیکٹرونکس کی دکان پر فائرنگ کردی اورفرار ہوگئے۔

فائرنگ کے نتیجے میں دکان میں کام کرنے والے دو افراد جعفر اور محمد علی موقع پر ہی دم توڑگئے، واقعے کے بعد پولیس اور قانون نافذ کرنے والے اداروں کے اہلکار جائے وقوعہ پہنچے اور لاشوں کو سول اسپتال منتقل کرکے تفتیش شروع کردی۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ ابتدائی تفتیش کے مطابق مسلح افراد نے نائن ایم ایم سے فائرنگ کی، واقعہ ٹارگٹ کلنگ کا ہے۔


کوئٹہ فائرنگ، ہزارہ برادری کے 5 افراد جاں بحق

خیال رہے کہ 9 اکتوبر 2017 کو کوئٹہ میں کاسی روڈ پر سبزی فروشوں کی گاڑی پرفائرنگ سے پانچ افراد جاں بحق جبکہ ایک زخمی گیا تھا، جاں بحق افراد کا تعلق ہزارہ کمیونٹی سے تھا۔


کوئٹہ فائرنگ: ایس پی محمد الیاس، اہلیہ ، بیٹے اور بھائی کی شہادت

یاد رہے کہ گزشتہ سال 15 نومبرکو کوئٹہ کے علاقے نواں کلی میں نامعلوم مسلح افراد کی گاڑی پر فائرنگ کے نتیجے میں ایس پی محمد الیاس اہلیہ، بیٹا اور بھائی سمیت شہید جبکہ پوتی زخمی ہوگئی تھی۔


کوئٹہ فائرنگ، ایس پی قائدآباد سمیت 4 پولیس اہلکارشہید

واضح رہے کہ 13 جولائی 2017 کو کوئٹہ میں کلی دیبہ کے قریب فائرنگ کے نتیجے ایس پی قائدآباد سمیت 4 پولیس اہلکار شہید اور ایک زخمی ہوگیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں