سمندری طوفان ’مینگ کھٹ‘ چین میں تباہی مچادی، 4 افراد ہلاک Hong Kong, China
The news is by your side.

Advertisement

سمندری طوفان ’مینگ کھٹ‘ نے چین میں تباہی مچادی، 4 افراد ہلاک

ہانگ کانگ : مینگ کھٹ نامی خطرناک سمندری طوفان نے ہانگ کانگ سمیت جنوبی چین میں تباہی مچادی، طوفان کے باعث دو افراد ہلاک جبکہ سیکڑوں زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق خطرناک سمندری طوفان ’مینگ کھٹ‘ فلپائن میں تباہی مچانے کے بعد چینی شہر ہانگ کانگ پہنچ چکا ہے۔ سال کے سب سے خطرناک سمندری طوفان نے فلپائن میں 64 افراد کو لقمہ اجل بنایا ہے۔

ہانگ کانگ میں اتوار کے روز علی الصبح تیز ہواؤں کے ساتھ شدید بارش اور آندھی کا سلسلہ شروع ہوگیا تھا جس کے باعث سیکڑوں مکانات کی چھتیں آڑ گئیں اور لوگوں کی املاک کو بھی شدید نقصان پہنچا ہے،  اس وقت ہانگ کانگ میں 173 کلو میٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے ہوائیں چل رہی ہیں۔

امریکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ طوفان کے باعث ہانگ کانگ میں بھی موسلا دھار بارشوں اور  223 کلومیٹر فی گھنٹہ کی رفتار سے آنے والے طوفانی جھکڑوں سے نمٹنے کے لیے چینی حکام کی جانب سے حفاظتی انتظامات اور متاثرہ افراد کو ریسکیو کرنے کا سلسلہ جاری ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے طوفان کے باعث 550 سے زائد پروازیں منسوخ اور 200 سے زائد تاخیر کا شکار ہوئی ہیں جب کہ پبلک ٹرانسپورٹ مکمل طور پر بند ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ جنوبی چین سے تقریباً 30 لاکھ افراد اپنے گھروں کو چھوڑ کر محفوظ مقامات پر منتقل ہوچکے ہیں۔

امریکی میڈیا کا کہنا ہے تیز ہواؤں بارشوں اور طوفان کے نتیجے میں چین کے صوبے گونگ ڈانگ میں لینڈ سلائیڈنگ کے باعث 4 افراد ہلاک ہوئے ہیں۔

فلپائنی حکام کا کہنا ہے کہ طوفان کے باعث فلپائن میں 64 افراد ہلاک ہوئے ہیں ہلاک ہونے والے افراد میں 2 بچے بھی شامل ہیں۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ طوفان کے باعث ہلاک ہونے والے افراد میں زیادہ تر لینڈ سلائیڈنگ کے باعث ہلاک ہوئے ہیں جبکہ 13 تاحال لاپتہ ہیں۔

فلپائنی حکام کا کہنا ہے کہ سلائیڈنگ طوفان کے بعد شروع ہوئی جب لوگ اپنے گھروں کو واپس آرہے تھے، حکام کے مطابق طوفان کے نتیجے میں 57 لاکھ افراد متاثر ہوئے ہیں۔

اس سے قبل گزشتہ سال سپر ٹائیفون ہیٹو نے ہانگ کانگ میں تباہی مچائی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں