The news is by your side.

Advertisement

ایکسپو2020: یواے ای بازی لے گیا

ابوظبی: یو اے ای نے ‘ایکسپودو ہزار بیس’ کے لئے جدید ترین پویلین متعارف کرادیا ہے۔

میڈٰیا رپورٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات یونیورسٹی (یو اے ای یو) جو کہ ایکسپو دوہزار بیس دبئی میں ایک آزاد پویلین کے ساتھ فلیگ شپ ادارہ ہے نے "یونیورسٹی آف دی فیوچر” کے تھیم پر مبنی اپنے پویلین کی عمارت کے سامنے والے حصے کا ڈیزائن متعارف کرایا ہے۔

یہ نیا تھیم تعلیم کے ایک نئے ماڈل کی نمائندگی کرتا ہے جو نوجوانوں کو روزگار کے متلاشی سے روزگار پیدا کرنے والے میں تبدیل کرنے کے ‘پاتھ فائنڈر پروگرام ‘ اور انسٹی ٹیوٹ آف دی فیوچر (آئی او ایف) کے تصور کے ساتھ روزگار کے چیلنجز کو حل کرتے ہوئے اگلی نسل کی تیاری کو نمایاں کررہا ہے۔

عمارت کے سامنے والے حصے میں تصوراتی طور پرایک تصویر دکھائی گئی یے جس میں تین نوجوانوں کو عرب کے صحرا میں پوشیدہ مواقع، تخلیقی صلاحیتوں اور دانشورانہ تعلیم کے حصول میں سرگرداں دکھایا گیا ہے۔

facade 4

متحدہ عرب امارات کی ایکسپوٹیم کے اشتراک سےٹوڈو نے مرکزی آرٹ ورک ڈیزائن کیا ہے جو کہ مریخ پر انسانی آبادی کی تعمیر اور اسے برقرار رکھنے کے انسان کی مہم جوئی کے اب تک کی سب سے عظیم خواہش کے تصورکو پاتھ فائنڈرز پروگرام کی علامتی کہانی سے نمایاں کیا گیا ہے۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق ماڈل میں سرخ سیارہ استعاراتی طور پر انسانیت کے لیے ایک نئی شروعات کی نشاندہی کرتا ہے اور زمین کے کچھ پیچیدہ چیلنجز سے نمٹنے کے لیے نئے آئیڈیاز فراہم کرتا ہے ساتھ ہی یہ ماڈل صحرا ئے عرب متحدہ عرب امارات کے مقامی منظر نامے کو بھی پیش کرتا ہے۔

ایکسپو دو ہزار بیس دبئی میں متحدہ عرب امارات پویلین کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر ڈاکٹر نيهل شبراك نے کہا کہ پویلین کے سامنے والا حصہ متحدہ عرب امارات کے فلسفے اور ڈرائیو کا عکاس ہے۔facade 2

یہی نہیں ماڈل متحدہ عرب امارات کا 2117 تک مریخ کو نوآبادیاتی بنانے کا منصوبہ نوجوانوں میں سائنس ، ٹیکنالوجی اور علم کا جذبہ پیدا کرنے کا بہترین تصوربھی ہے۔

ایکسپو دبئی میں متحدہ عرب امارات کے پویلین کی ڈائریکٹر ڈاکٹرساهرة بليبله کا کہنا تھا کہ ہمیں پویلین کے سامنے والے حصے کی نقاب کشائی پر خوشی ہے جو متحدہ عرب امارات کی فطرت ، ثقافت اور متحدہ عرب امارات کے پویلین سفر کا امتزاج ہے۔ پویلین یکم اکتوبر دو ہزار اکیس سے زائرین کے لیے کھولا جائے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں