زمبابوے: صدارتی انتخابات کے بعد ہنگامہ آرائی پر برطانیہ کا تحفظات کا اظہار
The news is by your side.

Advertisement

زمبابوے: صدارتی انتخابات کے بعد ہنگامہ آرائی پر برطانیہ کا تحفظات کا اظہار

لندن: زمبابوے میں دو روز قبل ہونے والے صدارتی انتخابات کے بعد پرتشدد واقعات پر برطانیہ نے شدید تحفظات کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق زمبابوے میں صدارتی انتخابات میں ایمرسن منانگاگوا کامیاب قرار پائے ہیں جبکہ اپوزیشن جماعتوں نے نتائج کو جعلی قرار دیا ہے، الیکشن کے بعد پرتشدد واقعات میں چھ افراد مارے گئے تھے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق برطانیہ کی جانب سے کہا گیا ہے کہ زمبابوے میں سیکیورٹی فورسز نے طاقت کا غیر ضروری استعمال کیا۔

برطانیہ نے زمبابوے میں ہونے والے صدارتی الیکشن سے متعلق تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ انتخابات کے دوران ایسے واقعات نہیں ہونے چاہئیں، زمبابوے کی تمام جماعتوں سے اپیل ہے کہ وہ امن قائم رکھنے کے لیے مل کر کام کریں۔

دوسری جانب ایمرسن منانگاگوا کی جیت پر اپوزیشن سیاسی جماعتوں نے ووٹوں کی گنتی کے عمل کو جعلی قرار دیا ہے، منانگاگوا کا تعلق حکمران زاؤ پی ایف پارٹی سے ہے۔


زمبابوے: صدراتی انتخابات میں دھاندلی، پُر تشدد مظاہروں میں 3 افراد ہلاک


واضح رہے کہ صدارتی انتخابات کے دوران ملک بھر میں ہونے والے پرتشدد ہنگامہ آرائی میں چھ افراد ہلاک ہوئے تھے جن میں وزیر سیاحت کی رشتے دار بھی شامل ہیں۔

صدر رابرٹ موگابے کے طویل اقتدار کے بعد زمبابوے میں یہ پہلے صدارتی انتخابات تھے۔

خیال رہے کہ زمبابوے کی آزادی کے بعد یہ پہلا الیکشن تھا جو سابق صدر رابرٹ موگابے کی غیر موجودگی میں ہوا ہے اور موگابے نے مذکورہ الیکشن میں حصّہ بھی نہیں لیا تھا اور اپنے جانشین ایمرسن منانگاگوا کی حمایت سے بھی انکار کردیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں