The news is by your side.

Advertisement

سعودی حکومت کا عمرہ اور زیارت معطل رکھنے کا فیصلہ

ریاض: سعودی حکومت نے عمرہ اور زیارت معطل رکھنے کا فیصلہ کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب کا کہنا ہے کہ ماہرین عالمی وبا سے پیدا ہونے والی صورت حال کا جائزہ لے رہے ہیں، ان کی رائے ملنے پر ہی دونوں مذہبی فریضوں کے متعلق کوئی فیصلہ کیا جائے گا۔

سعودی وزارت مذہبی امور نے کہا کہ کرونا وائرس کی وبا کے بعد موجودہ حالات کے پیش نظر عمرہ اور زیارت ابھی معطل رہیں گے تاہم اس پر نظر ثانی ہوتی رہے گی۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ وبا کی صورت حال کا جائزہ لینے کے لیے ماہرین غور کر رہے ہیں، صورت حال میں بہتری ہونے پر مناسب فیصلہ کیا جائے گا۔

سعودی عرب؛ پروازوں سے متعلق بڑا اعلان

وزارت حج و عمرہ کے اعلامیے کے مطابق ملک میں معطل ہونے والی معمولات زندگی بحال کیے جا رہے ہیں، تاہم عمرہ و زیارت سے متعلق ابھی فیصلہ نہیں ہوا، سعودی وزارت داخلہ کے مطابق 21 جون کو مکہ مکرمہ کی مساجد نمازیوں کے لیے کھول دی جائیں گی۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز سعودی عرب میں ڈومیسٹک پروازیں بھی بحال کرنے کا اعلان کیا گیا ہے، سعودی ایوی ایشن گاکا نے پروازوں کے لیے ایس او پیز بھی جاری کر دیے ہیں، نوٹیفکیشن کے مطابق اتوار31 مئی سے ڈومیسٹک پروازیں بحال کر دی جائیں گی، بحالی سے قبل ملکی ایئر پورٹس پر تمام حفاظتی اقدامات مکمل کر لیے گئے ہیں۔

سعودی ایئر پورٹس پر فضائی آپریشن 2 مراحل میں بحال کیا جائے گا، 2 ہفتے کے دورانیے کے پہلے مرحلے میں آدھے ایئر پورٹس کھولے جائیں گے جب کہ دیگر ایئر پورٹس پر ڈومیسٹک پروازیں دوسرے مرحلے میں کھولی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں