The news is by your side.

Advertisement

ہدف پر لگنے والا دنیا کا منفرتیر

لندن: بین الاقوامی شہرتِ یافتہ تیر انداز نے ایسا انوکھا تیر تیار کیا ہے کہ جو ہدف کی طرف بڑھتے ہوئے اپنی سمت تبدیل کر کے صحیح نشانے پر لگتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تیر اندازی ایک ایسا کھیل ہے جس میں ہدف کا تعاقب کرنے کے لیے آنکھوں کا تیز اور دماغ کا حاضر رہنا بے حد ضروری ہوتا ہے، اس کھیل کو اس لیے بھی اہمیت حاصل ہے کہ اولمپک گیم میں باقاعدہ سے اس کے خصوصی ایونٹ کا انعقاد کیا جاتا ہے جن میں دنیا بھر سے مشہور تیر انداز حصہ لیتے ہیں۔

عرصہ دراز تک عالمی تیر اندازی کا اعزاز اپنے نام رکھنے والے بین الاقوامی شہرتِ یافتہ کھلاڑی لارس اینڈرسن نے ایسا انوکھا تیر تیار کرلیا جسے دیکھ کر تیر اندازی کا شوق رکھنے والے افراد دنگ رہ گئے۔

لارس اینڈرسن کا تیار کردہ تیر پرواز کے دوران اپنا رخ تبدیل کر کے ہدف تک پہنچنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

عالمی شہرتِ یافتہ تیر انداز نے اس کا تجربہ کرتے وقت ایک ویڈیو ریکارڈ کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ تیر ہوا کا رخ بدل کر اپنے ہدف کو نشانہ بنا رہا ہے، ایک موقع پر لارس نے تین ہدف مقرر کیے اور تیر چلایا جس نے 3 کو یکے بعد دیگرے نشانہ بنایا۔

ویڈیو دیکھیں

اینڈرس کا کہنا ہے کہ یہ کوئی جادو یا شعبدہ بازی نہیں بلکہ سائنسی علوم کے اصولوں کے عین مطابق ہے کیونکہ اس تیر کو ائیرو ڈائنامکس کے مطابق بنایا گیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں