The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم سےکمانڈرامریکی سینٹ کام جنرل جوزف کی ملاقات

اسلام آباد : وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے امریکی سینٹ کام کے کمانڈر نے ملاقات کی جس میں سیکورٹی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شاہد خاقان عباسی سے امریکی سینٹ کام کے کمانڈر جنرل جوزف وٹل نے ملاقات کی جس میں پاک امریکہ تعلقات سمیت دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

وزیراعظم سے جنرل جوزف کی ملاقات کے دوران وزیر خارجہ خواجہ آصف، وزیر دفاع خرم دستگیر سمیت مشیر قومی سلامتی ناصر جنجوعہ بھی موجود تھے جبکہ امریکی وفد میں پاکستان میں تعینات امریکی سفیر اور دیگر اعلیٰ حکام شامل تھے۔


وزیراعظم شاہدخاقان کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس


یاد رہے کہ تین روز قبل وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی زیرصدارت قومی سلامتی کمیٹی کا اجلاس ہوا تھا جس میں آرمی چیف جنرل قمرجاوید باجوہ، ایئر چیف اورنیول چیف اور چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی جنرل زبیرحیات بھی شریک تھے۔

اجلاس میں ڈی جی آئی ایس آئی، ڈی جی ایم آئی بھی شامل ہیں جبکہ وفاقی وزرا اور مشیر قومی سلامتی بھی شریک تھے۔

واضح رہے کہ اجلاس میں بھارتی فوج کی اشتعال انگیزی اور پاک فوج کے بھرپور جواب پر تبادلہ خیال ہوا جبکہ ملکی مجموعی سیکیورٹی صورت حال اورخطے کے حالات پر گفتگو کی گئی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں