The news is by your side.

Advertisement

ایران سے کشیدگی ،امریکا نے جنگی طیارے ایف 22 اسٹیلتھ قطر بھیج دئیے

واشنگٹن: امریکا نے جنگی طیارے ایف ٹوئنٹی ٹو اسٹیلتھ قطربھیج دئیے، امریکی ائیرفورس کا کہنا ہے کہ طیارے مشرق وسطی میں موجود امریکی فورسز اور امریکی مفادات کے تحفظ کے لئے بھیجے گئے ہیں۔

امریکی میڈیا کے مطابق امریکا اورایران کے درمیان کشیدگی جاری ہے ، امریکا نے جنگی طیارے ایف ٹوئنٹی ٹو اسٹیلتھ قطر بھجوادیئے تاہم قطربھیجے گئے طیاروں کی تعداد نہیں بتائی گئی ہے،ان طیاروں کو پہلی بار قطر ایئربیس پر تعینات کیا گیا ہے۔

امریکی ائیرفورس کا کہنا ہے کہ طیارے مشرق وسطی میں موجود امریکی فورسزاورامریکی مفادات کے تحفظ کے لئے بھیجے گئے ہیں۔

ان طیاروں نے قطر جانے سے قبل اسپین میں قیام کیا، بیس ذرائع کے مطابق جہاں سے صرف 6 طیاروں نے ہی اڑان بھری۔ ابتدائی معلومات کے مطابق فنی خرابی کے باعث تین طیارے ابتدا میں ہسپانوی بیس پر ہی رکے رہے۔

یاد رہے گذشتہ ماہ قطری ایئر بیس پر بی 52 بمبار بلوائے گئے تھے، ایران کی جانب سے ممکنہ حملے کے خطرے سے نمٹنے کے لیے بی ۔ 52 بمبار طیارے قطر میں امریکی ائیر بیس پر موجود ہیں۔

واضح رہے کہ ایران پرنئی امریکی پابندیوں کے بعددونوں ممالک کے درمیان صورتحال کشیدہ ہے اور امریکی فوجی اوربحری بیڑے مشرق وسطی میں موجود ہیں، عالمی برادری نے فریقین پرتحمل سے کام لینے اورمشرق وسطی میں تناؤ کم کرنے کے لئے اقدامات پرزوردیا ہے۔

گزشتہ ایک ماہ کے اندر امریکا، مشرق وسطیٰ میں مرحلہ وار ڈھائی ہزار فوجیوں کی تعیناتی کا اعلان کرچکا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں