The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کے دورہ امریکا کے مثبت اثرات آنا شروع

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کےدورہ امریکاکےمثبت اثرات آنا شروع ہوگئے ، امریکا سے سرمایہ کاروں کا وفد پاکستان پہنچ گیا ہے ،جو پاکستان میں سیاحت کے شعبے میں 100 ملین ڈالرکی سرمایہ کاری کا اعلان کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان کےدورہ امریکاکےمثبت اثرات آنا شروع ہوگئے اور وزیراعظم کی دورہ امریکامیں بزنس کمیونٹی سےہوئی ملاقاتیں کام کر گئیں، امریکا سے سرمایہ کاروں کا وفد پاکستان پہنچ گیا ہے ، وفد پاکستان میں سیاحت کے شعبے میں 100 ملین ڈالرکی سرمایہ کاری کا اعلان کرے گا۔

امریکی وفد نے وفاقی وزیر امورکشمیرگلگت بلتستان علی امین گنڈاپورسے ملاقات کی ، ملاقات میں اسکردوسمیت گلگت بلتستان کےمختلف علاقوں میں سیاحتی مراکز قائم کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔

وفاقی وزیرعلی امین گنڈاپورکی جانب سرمایہ کاری کےممکنہ مواقع پر بریفنگ بھی دی گئی۔

پاکستان میں سرمایہ کاری کے لیے آئے امریکی وفد نے اے آر وائی نیوز سے بات چیت کرتے ہوئے کہا سرمایہ کاری کافیصلہ عمران خان،ٹرمپ کی ملاقاتوں کےبعدکیا، موجودہ حکومت پرمکمل اعتماد ہےاس لیےسرمایہ کاری کررہےہیں۔

مزید پڑھیں : پاکستان امریکی سرمایہ کاروں کو ہرممکن سہولت دینے کے لٰیے تیار ہے، وزیراعظم

امریکی حکام کا کہنا تھا کہ شمالی علاقہ جات اسکردو،چترال میں سیاحت اورہوٹلنگ انڈسٹری میں سرمایہ ہو گی، کچھ دنوں سےپاکستان گھوم رہے ہیں یہ بہت خوبصورت ہے، پاکستان کےساتھ مختلف شعبوں میں تعاون بڑھانے کے لیےسنجیدہ ہیں،امریکی حکام

حکام نے مزید کہا کہ جتنا پاکستان کو دیکھ رہے ہیں اتنا زیادہ پسند آ رہا ہے، پاکستان خوبصورت ہے یہاں سرمایہ کاری کے وسیع مواقع ہیں ، ابتدائی طور پر ہم 100 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کرنے جا رہے ہیں۔

یاد رہے جولائی میں وزیراعظم عمران خان نے دورہ امریکا کے دوران  امریکی بزنس ایگزیکٹو کے وفد سے ملاقات کی تھی ،  جس میں وزیراعظم  نے وفد کو نیا پاکستان ہاؤسنگ منصوبے میں سرمایہ کاری کے مواقع اور کاروبار میں آسانی کے لیے حکومت کے حالیہ اقدامات سے آگاہ کیا تھا ۔

وزیراعظم پاکستان کا کہنا تھا کہ  حکومت امریکی سرمایہ کاروں کو پاکستان میں ہرممکن تعاون فراہم کرے گی، جس پر وفد کی جانب سے سرمایہ کاری کے مواقع فراہم کرنے پر وزیراعظم سے اظہار تشکر کیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں