site
stats
پاکستان

امریکی صدارتی امیدوارملالہ کے ساتھ ’شراب نوشی‘ کے خواہش مند

فلوریڈا: امریکی صدارتی امیدوارنے عالمی شہرت یافتہ مسلم سماجی رہنما ملالہ یوسف زئی کے ہمراہ بیئر پینے کی خواہش کا اظہارکردیا۔

امریکی صدارتی امیدوارنے اپنی اس انوکھی خواہش کا اظہارنیوہیمشائرمیں واقع سینٹ اینسلم کالج میں ایک سوال کے جواب میں کیا، جب ان سے پوچھا گیا کہ وہ کونسی غیر سیاسی شخصیت ہیں جس کے ساتھ وہ شراب نوشی پسند کریں گے۔

سوال کے جواب میں امریکی صدارتی امیدوار نے اس عجیب خواہش کا اظہارکیا جبکہ وہ جانتے ہیں کہ ملالہ تاحال ایک ٹین ایجرہیں اوراسلامی قانون انہیں شراب نوشی کی اجازت نہیں دیتا۔

ملالہ یوسف زئی اکتوبر 2012 میں طالبان کے قاتلانہ حملے میں شدید زخمی ہوگئی تھیں جس کے بعد وہ علاج کی غرض سے برطانیہ چلی گئیں تھیں جہاں وہ اپنے خاندان کے ساتھ تاحال رہائش پذیرہیں۔

پاکستانیوں کی ایک تعداد ایسی بھی ہے جو کہ ملالہ کو اس بنا پرپسند نہیں کرتی کہ وہ سمجھتے ہیں کہ ملک کے مسائل کو بین الاقوامی سطح پرنشرکرنا درست نہیں ہے۔

ملالہ کو گزشتہ سال بھارتی سماجی رہنما کیلاش ستیارتھی کے ہمراہ بچوں کی تعلیم کے فروغ کے لئے مشترکہ طور پر نوبیل انعام سے نوازا گیا تھا اوروہ پرامید ہیں کہ ایک دن وہ پاکستان کی وزیراعظم کے عہدے پر فائز ہوں گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top