The news is by your side.

Advertisement

امریکا کا ایران پر عائد پابندیوں سے متعلق بڑا اعلان

واشنگٹن: امریکا نے کہا ہے کہ وہ ایران پر عائد اہم پابندیوں پر نظر ثانی کے لیے تیار ہے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا نے پیر کو کہا تھا اگر ایران جوہری معاہدے کی تعمیل کرتا ہے تو وہ اس کے خلاف اہم پابندیوں پر نظر ثانی کے لیے تیار ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق منگل سے امریکی اور ایرانی وفود کے درمیان اس سلسلے میں ویانا میں بالواسطہ مذاکرات کا آغاز ہوگیا ہے، جس کا مقصد دونوں ممالک کے درمیان تعلقات کے تعطل کو ختم کرنا ہے، ویانا میں ایران کے لیے امریکی نمائندہ خصوصی راب مالی امریکی وفد کی قیادت کر رہے ہیں۔

واضح رہے کہ امریکی صدر جو بائیڈن 2015 کے جوہری معاہدے میں واپس جانا چاہتے ہیں تاہم وہ اس بات پر مُصر ہیں کہ ایران پہلے جوہری پروگرام کی خلاف ورزیوں کو روکے۔

2018 میں سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ جوہری معاہدے سے دست بردار ہو گئے تھے، جس کے بعد ایران کی جانب سے جوہری معاہدے کی خلاف ورزیوں کا اعلان کیا گیا تھا۔

امریکہ محکمہ خارجہ کے ترجمان کا کہنا تھا کہ امریکا ایران پر سے پابندیاں اٹھانے پر غور کرنے کے لیے تیار ہے، تاہم صرف اُن پابندیوں سے جو جوہری معاہدے سے متعلق ہیں، ایران کو یک طرفہ اقدامات یا رعایتیں نہیں دی جا سکتیں۔

ڈونلڈ ٹرمپ نے ایرانی تیل خریدنے پر بھی پابندی عائد کی تھی، موجودہ امریکی انتظامیہ نے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں سمیت دیگر پابندیاں عائد کیں، تاہم جوہری مذاکرات میں ان معاملات پر بات چیت نہیں ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں