The news is by your side.

Advertisement

امریکا نے ایک اور مسلم ملک کو خطرناک نتائج کی دھمکی دے دی

واشنگٹن : امریکا نے مصر کو دھمکی دی ہے کہ اگر اس نے روس کے جنگی طیارے خریدے تو اسے سخت پابندیوں کی صورت میں اس کا خمیازہ بھگتنا پڑے گا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق روس سے جنگی طیارے خریدنے کے بارے میں امریکا نے مصر کو سختی سے متنبہ کیا ہے۔ اس سے قبل امریکہ ترکی کو بھی اس قسم کی دھمکی دے چکا ہے۔

امریکا کے وزیرخارجہ اینٹنی بلینکن نے گزشتہ روز مصر کے وزیر خارجہ سامح الشکری کے ساتھ ٹیلیفونک گفتگو کی جس میں مصر کی جانب سے روس کے جنگی طیارے خریدے جانے کے بارے میں تبادلہ خیال کیا گیا۔

امریکی وزیر خارجہ نے کہا کہ اس سلسلے میں مصر کو بہت سوچ سمجھ کر قدم اٹھانا چاہئے۔ بلنکن نے سامح الشکری سے گفتگو میں امریکا اور مصر کے درمیان مضبوط تزویراتی شراکت کی اہمیت پر بھی روشنی ڈالی،

یاد رہے کہ اس سے پہلے امریکا کے سابق وزیر خارجہ مائیک پومپیو بھی مصر کو دھمکی دے چکے ہیں۔ انہوں نے کہا تھا کہ اگر مصر نے روس سے سوخوئی-35 جنگی طیارے خریدے تو اسے امریکی پابندیوں کا سامنا کرنا پڑے گا۔

امریکا کے سابق وزیر خارجہ مصر سمیت اپنے تمام اتحادی ممالک سے مطالبہ کر چکے ہیں کہ امریکا کے ساتھ اپنے تعلقات کو محفوظ رکھنے کے لئے وہ روس سے ہتھیار نہ خریدیں۔ انہوں نے کہا تھا کہ اگر انہوں نے ایسا کیا تو انہیں امریکی پابندیوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

واضح رہے کہ امریکا مصر کے علاوہ ترکی پر بھی دباؤ ڈال رہا ہے کہ وہ روس سے لڑاکا طیارے نہ خریدے۔ اگر یہ دونوں ممالک یا امریکا کا کوئی اور اتحادی روس سے لڑاکا طیارے خریدتا ہے توان کے خلاف پابندیوں کا امریکی نظام فعال ہو جائے گا اور ان پر پابندیاں عائد کردی جائیں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں