The news is by your side.

Advertisement

امریکا کا مشرقی وسطیٰ میں مزید فوجی اہلکار بھیجنے کا اعلان، چین کا انتباہ

بیجنگ: ایران سے تنازعے کے پیش نظر امریکا کی جانب سے مشرقی وسطیٰ میں مزید فوجی اہلکار بھیجنے کے اعلان پر چین نے خبردار کردیا۔

تفصیلات کے مطابق چین نے متنبہ کیا ہے کہ امریکا کی جانب سے خطے میں مزید 1000 فوجیوں کی تعیناتی سے دنیا میں شرانگیزی کا دروازہ کھل سکتا ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق چینی وزیر خارجہ وانگ یی نے اپنے ایک بیان میں امریکا کو خبردار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایران کے ساتھ کشیدگی کے بیچ امریکا کی جانب سے خطے میں مزید 1000 فوجیوں کے تعینات کرنے کا اعلان پوری دنیا میں شرانگیزی کا دروازہ کھول سکتا ہے۔

انہوں نے تہران پر بھی زور دیا کہ وہ 2015 میں طے پانے والے جوہری معاہدے سے اتنی آسانی سے دست بردار نہ ہو۔

دوسری جانب تہران یہ اعلان کر چکا ہے کہ اس کے افزودہ یورینیم کے ذخائر 27 جون سے جوہری معاہدے میں مقرر کی گئی حدود سے تجاوز کر جائیں گے۔

واضح رہے کہ امریکا نے مزید ایک ہزارفوجی مشرق وسطی بھیجنے کا اعلان کردیا ہے، قائم مقام امریکی وزیردفاع پیڑک شناہن کا کہنا ہے مزید فوجیوں کی تعیناتی کا فیصلہ ایرانی فوج کے جارحانہ رویے کے بعد کیا، ایران سے تصادم نہیں چاہتے، اضافی فوجیوں کی تعیناتی کا مقصد خطے میں موجود امریکی اہلکاروں اور مفادات کا تحفظ یقینی بنانا ہے۔

امریکا کا مزید ایک ہزارفوجی مشرق وسطی بھیجنے کا اعلان

امریکی نائب وزیردفاع پیٹرک نے ایک بیان میں کہا تھا کہ سینٹرل کمانڈ کی درخواست پرعمل درآمد کرتے ہوئے مزید ایک ہزار فوجیوں کو مشرق وسطیٰ میں تعینات کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے تاکہ خطے میں فضائی، بری اور بحری خطرات سے نمٹنے میں مدد لی جاسکے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں