The news is by your side.

گھر کو آگ، باہر نکلنے والوں پر گولیوں کی بارش، امریکا میں 8 ہلاک

ہیوسٹن: امریکا میں 4 مقامات پر فائرنگ کے واقعات میں ایک حملہ آور سمیت 8 افراد ہلاک اور 4 زخمی ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں اسلحے پر پابندیاں عائد کرنے کی کوششوں کے درمیان مختلف ریاستوں میں فائرنگ کے سفاکانہ واقعات کا تسلسل جاری ہے۔

گزشتہ روز بھی امریکا کے مختلف شہروں میں چار مختلف واقعات رونما ہوئے، جس میں مسلح افراد نے آٹھ شہریوں کو زندگی سے محروم کر دیا اور چار زخمی ہو گئے۔

امریکی ریاست ٹیکساس کے سب سے بڑے شہر ہیوسٹن میں ایک مسلح شخص نے عجیب سفاکانہ کارروائی کی، اس نے پہلے کئی گھروں کو نذر آتش کیا، اور پھر جب لوگ خوف سے باہر نکلے تو ان پر اندھا دھند فائرنگ کر دی۔

آگ لگے گھر سے باہر نکلنے والوں پر گولیوں کی بارش سے 3 افراد ہلاک ہو گئے، جب کہ موقع پر پہنچنے والی پولیس ٹیم کی جوابی فائرنگ میں حملہ آور بھی ہلاک ہو گیا۔

امریکی ریاست مشیگن کے بڑے شہر ڈیٹرائٹ میں بھی کار سوار مسلح شخص نے راہگیروں پر بغیر کسی وجہ کے اندھا دھند گولیاں چلا دیں، جس کے نتیجے میں 3 افراد ہلاک اور 2 زخمی ہو گئے۔

امریکی ریاست انڈیانا کے مرکزی شہر انڈیاناپولِس میں بھی ایک ہوٹل کے باہر فائرنگ کے نتیجے میں نیدرلینڈز کا ایک فوجی اہل کار ہلاک اور ایک زخمی ہو گیا، وہ ان تین ڈچ فوجیوں میں سے تھے جو فوج مشقوں کے لیے امریکا میں موجود تھے۔

ادھر واشنگٹن میں بھی ایک فٹ بال کھلاڑی بریان رابنسن کو کار چھیننے کی کوشش کے دوران نامعلوم شخص نے گولیاں مار دیں، پولیس کا کہنا ہے کہ فٹ بالر کو ایک سے زائد گولیاں لگیں تاہم ان کی حالت اب بہتر ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں