The news is by your side.

Advertisement

نتاشا دلال کو کیسے پایا؟ ورون دھون نے راز افشاں کردیا

بولی وڈ اداکار ورون دھون اور فیشن ڈیزائنر نتاشا دلال کامیاب ازدواجی زندگی گزاررہے ہیں، تاہم اپنی پینتیسویں سالگرہ کے موقع پر ورون دھون کے انکشاف نے سب کو چونکا دیا ہے۔

ورون نے گذشتہ سال اپنی دیرینہ دوست نتاشا دلال سے شادی کی تھی، لیکن دونوں کی لو اسٹوری کے بارے میں بہت کم لوگ جانتے ہیں، دونوں کی لو اسٹوری کسی فلم سے کم نہیں۔

نتاشا اور ورون ایک ہی اسکول میں پڑھتے تھے، نتاشا کو دیکھتے ہی ورون کو پہلی نظر کا پیار ہوگیا تھا، یہ انکشاف خود ورون دھون نے ایک شو و کیا تھا، اس شو میں ورون نے پہلی مرتبہ اپنی لو اسٹوری کے بارے کھل کر بات کی۔ ورون دھون آج اپنا 35 واں یوم پیدائش منا رہے ہیں ۔ اس خاص موقع پر سلیبریٹیز اور فینس انہیں سالگرہ کی مبارکباد دے رہے ہیں ۔ یہ بات سبھی کو معلوم ہے کہ وران نے پچھلے سال اپنی لانگ ٹرم گرل فرینڈ نتاشا دلال سے شادی کی تھی ، لیکن دونوں کی لو اسٹوری کے بارے میں بہت کم لوگوں کو معلوم ہے ۔ (Image: Instagram)شو میں ورون دھون نے بتایا کہ مجھے یاد ہے کہ جب میں پہلی مرتبہ نتاشا سے چھٹی جماعت میں ملا تھا ، ہم بارہویں جماعت تک بہت اچھے دوست تھے۔

معروف بھارتی اداکار نے بتایا کہ مجھے آج بھی وہ لمحہ یاد ہے جب میں نے نتاشا کو دیکھا تھا ،باسکٹ بال کورٹ میں لنچ کے دوران واک کررہی تھی ، جب میں نے اس کو دیکھا تو مجھے لگا کہ مجھے پیار ہوگیا ہے۔

ورون نے انکشاف کیا کہ میں چار بار مسترد ہوچکا تھا لیکن میں نے ہار نہیں مانی، اسے ( نتاشا) کو پانے کیلئے میں کوشش کرتا رہا ، میں نے امید نہیں چھوڑی آخر کار نتاشا کو احساس ہوا کہ ورون جتنا پیار انہیں کوئی نہیں کرسکتا اس کے بعد اس نے ‘ہاں’ کردی۔

یاد رہے کہ گذشتہ سال جنوری میں بولی وڈ اداکار ورون دھون اور فیشن ڈیزائنر نتاشا دلال ممبئی کے ساحلی علاقے علی باغ کے پرتعیش ریزورٹ میں منعقدہ تقریب میں شادی کے بندھ گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں