The news is by your side.

Advertisement

دلکش اور سنہرے رنگ کا سانپ منظر عام پر آگیا، ویڈیو وائرل

آسٹن: امریکی ریاست ٹیکسس سے تعلق رکھنے والی خاتون وائلڈ لائف فوٹوگرافر ’ٹیلر نیکول‘ نے ایک ایسا خوبصورت و دلکش سانپ ڈھونڈ نکالا جس نے انٹرنیٹ پر دھوم مچا دی۔

تفصیلات کے مطابق ایک ایسا دلکش سانپ منظر عام پر آیا جس کی ویڈیو نے دیکھتے ہی دیکھتے انٹر نیٹ پر دھوم مچا دی جسے اب تک سوشل میڈیا کی مختلف ویب سائٹ پر لاکھوں لوگ دیکھ چکے ہیں، اور دیکھنے والوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ بھی ہورہا ہے۔

وائلڈ لائف فوٹوگرافی کے پیشے سے تعلق رکھنے افراد کی اکثر خواہش ہوتی ہے کہ وہ کائنات میں چھپے ایسے مناظر کو اپنے کیمروں کی آنکھ سے قید کرے جسے کسی نے نہ دیکھا ہو، ایسا ہی کچھ کر دکھایا امریکی خاتون فوگرافر ’ٹیلر نیکول‘ نے جن کی بنائی ہوئی ویڈیو کو لوگ بے حد پسند کر رہے ہیں۔

دو سر والے سانپ نے انٹرنیٹ پر دہشت پھیلادی

اپنے فن کا مظاہرہ کرتے ہوئے فوٹوگرافر ’ٹیلر نیکول‘ نے ایک نارنگی رنگ کے نایاب سانپ کی مختصر ترین ویڈیو بنائی اور اسے سماجی ربطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر شیئر کر دیا جسے اب تک دیکھنے والوں کی تعداد تقریباً 80  لاکھ (8.1 ملین) ہے۔

دنیا کا خطرناک جزیرہ جہاں سانپوں کی حکومت

دوسری جانب انٹرنیٹ کے صارفین کا فوٹوگرافر کے فن کو سراہتے ہوئے کہنا تھا کہ ہم نے کبھی ایسا دلکش اور دل کو لبھانے والا سانپ نہیں دیکھا، فن کار نے بڑی مہارت کا مظاہرہ کرتے ہوئے  اپنے کیمرے کی آنکھ سے اس حسین مناظر کو قید کیا جس پر وہ بھرپور داد کی مستحق ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں